16. října 2014

Rok utekl jak voda :-)

Rok se s rokem sešel a léčba kolene je oficiálně ukončena a jak to dopadlo ?

Není to žádná hitparáda, bohužel, zánět udělal v koleni pěknou paseku a ještě bude trvat než se z toho vzpamatuje a je otázkou jestli vůbec. Sice jsme s už začal od března hýbat, plavání nebyl celkem problém, jen se nedalo moc kopat nohama, kolo pokud jsem nemusel jít ze sedla tak pohoda a běh tam to byl jak na houpačce ze začátku to nešlo vůbec, pak na dovolené v Chorvatsku jsem běhal a celkem v pohodě, ale po návratu domů jsem vyběhl jednou a byl rád, že jsem dopajdal domů a když se to opakovalo i podruhé běh jsem vypustil  úplně :-(. 
Nohu se mi podařilo celkem rozhýbat, sice to není jak druhá, ale to už asi nepůjde, prý mám počítat s trvalými následky. Stehenní sval je pořád ještě o hodně menší než na zdravé noze.  Bohužel jde to moc pomalu, jak chcete posílit stehenní sval, a nepoužili koleno ? Dřepy nehrozí, a při předkopávání, jakmile nohu zatížím, v koleni začne divně píchat a nejsem schopen nohu propnout. Takže sval roste hodně pomalu :-( .
V polovině srpna jsem byl na magnetické rezonanci, výsledek nic moc. Doktor po shlédnutí moc nadšený nebyl, a prý se s tím nic moc dělat nedá, ale na to jaký tam zánět byl, je to prý luxusní. V podstatě mně navrhl, že bych mohl zkusit aplikaci obohacené krevní plazmy vyrobené z mé krve ( metoda ACP). Bohužel tohle neplatí pojišťovna, za 6 injekcí se zaplatí 21 tis., a je to takové buď a nebo, někomu to pomůže jinému ne. Nikdo nezaručí, že to opravdu pomůže a je to opět píchání  do  kolene a do toho se mi nějak moc nechce, takže do tohohle zatím nepůjdu.  Vyfasoval jsem GOOL a Artrodar a po konzultaci s lékařem vypouštím běhání až do konce roku a uvidím jestli se to zlepší. Je to prý ještě moc brzo, po takovém zánětu se dává koleno dohromady více jak rok...
Plavání a kolo prý není problém.
Takže zatím chodím plavat, jezdím na kole a nebo chodím na spinning a místo běhu zařazuji Race Walk ( chůze na šikmém pásu) a plány na příští sezónu nemám žádné, dlouhý triatlon nehrozí, tak snad aspoň nějaký ten sprint zvládnu.
Výsledek magnetické rezonance

3 komentáře:

  1. Asi bychom měli spolu zajít na pivo a pořádně ty kolena probrat. Taky se mi zadařilo jedno koleno nechat nedávno odoperovat. Ale ono to půjde. Musí ;-)
    Ať se Ti daří, držím palce i pěsti.
    Téčko
    PS: A na ty kolena si raději dáme grilované ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Téčko,
    To víš že to půjde sice to bude asi ještě chvilku trvat, ale to vydržíme :-). Také ti přeji brzké uzdraveni.
    Měj se fajn... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aldo nechces zkusit veslovaci trenazer? Tam si muzes uhel ohnuti kolene urcit sam jednoduse tak, ze tempo ve predu trochu zkratis a jak se zacne sval chytat, muzes to protahovat. Mate to tam nekde ve fitku? Drzim palce, myslim ze to vsechno mohlo dopadnout o dost hur...:-(

    OdpovědětVymazat