1. března 2014

Další komplikace......

V posledním příspěvku jsem na závěr vyslovil přání, aby už bylo vše v pořádku a koleno bylo opět v pohodě. Bohužel se to nestalo :-(.
Už se mi o tom ani nechtělo psát, ale když už jsem to začal, tak jsem nechtěl ochudit čtenáře o další pokračování příběhu :-). Jak to bylo dál ?

Po poslední operaci
 Rána se celkem hojila, trochu sice zlobily stehy, ale jak šli ven, vypadalo to už o hodně líp. 23.12 jsem byl na kontrole, sice ještě menší výpotek byl, ale nic hrozného. Bohužel navečer  mě opět koleno začalo zlobit, necítil jsem se vůbec dobře, opět jako kdyby na mě lezla chřipka a koleno začalo bolet. Přes noc už ani ibalgin nezabral, zvýšená teplota, a na nohu jsem nemohl ani dostoupnout. Hned ráno jsem volal opět panu doktorovi, ještě že je z Přerova. Přijel se na mě podívat a nezbývalo nic jiného, než jet do nemocnice. Kde udělal opět punkci, ošetřil nezahojenou ránu, vzorky do laborky a já musel v nemocnici zůstat. Pěkný štědrý den :-(. To jsem ještě musel řešit umístění na čtyřlůžkovém pokoji, jelikož jsem nehodlal trávit štědrý den v přítomnosti, jak to jen napsat, starších a trošku odlišnějších pacientů. Naštěstí personál měl pochopení a byl jsem umístěn na dvoulůžkový pokoj, kde jsem byl sám. Svátky nic moc, pan doktor, každý den dojížděl na vizitu, ale pořád se v koleni tvořil výpotek a tak jsem nakonec šel 27.12 opět na operaci, po artroskopii se nic závažného nezjistili, koleno mi bylo vypláchnuto a dostal jsem nové ATB. Ale pořád to nebylo ono, cítil jsem se unaven a večer opět zvýšenou teplotu. Když už to vypadalo dobře, ráno na převazu, se v místě nezahojené jizvy udělala píštěl a z kolena vytékala "tekutina". Dobré sice bylo, že se to nekumulovalo v koleni, ale pořád se to nehojilo :-(. Takže jsem vždy absolvoval cca 2x denně převaz, bral ATB a čekal co bude. Koleno se začalo lepšit, výtok skoro žádný, já se cítil v pohodě, vše vypadalo nadějně ve čtvrtek 16.1 jsem byl propuštěn domů. Nohu stále v ortéze a v klidu. V úterý převaz, vše dobrý.... Bohužel středa už to nebylo ono, a ve čtvrtek jsem už opět musel s bolestmi k doktorovi. Opět punkce, ATB a jestli se to nezlepší, bude se to muset už řešit operačně...

Laváž
 Do pátku se nic nezměnilo, koleno bolí, nateklé. Pan doktor, mi na rovinu řekl, nejspíš budu muset na laváž kolene ( prd jsem věděl co to je) a to raději domluví v nemocnici v Přerově, kde s tím přece mají větší zkušenosti. Do nemocnice v Přerově jsem nastoupil 24.1 v 9:00 a odpoledne jsme byl už na sále. Bohužel zánět v koleni už poškodil už i vnitřek kolene, museli mi to z vnější strany otevřít a poškozené části odstranit. Byla mi provedena laváž, už vím co to je a není to nic příjemného, dvě hadičky do kolene přiváděly roztok a další dvě odváděly. Vyfasoval jsem další ATB a čeká se co bude dál, celkově jsem  12 dní nemohl vstát z postele :-(. Naštěstí vše vypadalo dobře, ale všichni doktoři co byli na vizitě, optimismus mírnili, zánět v jakémkoliv kloubu je prý jedno z nejhorších onemocnění co může být a změnit se to může ze dne na den. Naštěstí se nic nezvrtlo, laváž byla odstraněna, také lahůdka, když vytahovaly hadičky a pomalu jsem začal chodit. Bohužel koleno tuhý jak beton, nejde pokrčit a ani pořádně propnout, svaly na noze od hýždí až po lýtko prakticky žádný a tudíž jsem byl na rozhýbání a posílení odeslán do lázní v Klimkovicích.  


Po krátké procházce koleno trochu nateklo :-(
V současné době jsem tedy až to 12.3 v Klimkovicích a snažím se koleno rozhýbat a nohu posílit.  Procedůr je sice dost, ale osazenstvo je tady z 99,9 % v důchodovém věku po totálkách kolenního a kyčelního kloubu a tím pádem jsou i procedůry přizpůsobeny jim. Takže si musím cvičit a protahovat navíc jinak bych se nikam neposunul. Bude to dřina, ale bez práce nejsou koláče. A jak to bude dál se uvidí...... :-)


10 komentářů:

  1. Posílám na dálku hodně energie, ať už je to jenom lepší a lepší...
    Myslím, že až se úplně vyzdravíš, budeš mít dostatek psychické kondice i na Deca ironmana. A tu fyzickou zase vybuduješ, v tom o tebe strach nemám.
    Tak se hoj a rozhýbávej...

    OdpovědětVymazat
  2. Aldo, tak hlavně ať už je vše v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s holkama to tam máš asi slabší, ale vydrž to!

    OdpovědětVymazat
  4. Drž se, chlape!!!
    Witold

    OdpovědětVymazat
  5. Díky, snad už bude vše o.k. a brzo dám koleno do optimálního stavu.

    OdpovědětVymazat
  6. To je síla. Drž se. Bude to chtít další porci trpělivosti, ale to dáš, brzo budes zase OK!

    OdpovědětVymazat
  7. To je síla. Drž se. Bude to chtít další porci trpělivosti, ale to dáš, brzo budes zase OK!

    OdpovědětVymazat
  8. Aldo, drž se. Musí to být strašný opruz, myslet si, že to už je ok a pak zase přijde další chuťovka. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak nějak na mě vyskočila na FB "pěkná" fotka. Jak jsi změnil blok, tak jsi se mi ztratil z dohledu...
    Nezávidím. Držím palce, ať už koleno funguje jak má a ty malé zánětlivé mrchy jdou někam.

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně štěstí v uzdravení. VTT

    OdpovědětVymazat