31. května 2013

Květen 2013

Bude to jen takové rychlé shrnutí, jelikož se nic podstattného nestalo.

Plavání v bazénu dobrý na volné vodě hrůza což  se potvrdilo i na prvním triatlonovém závodě sezóny v Hranicích  :-). A proto jsem se snažil zařadit plavání v neoprenu na Jadranu. Lehké zlepšení jsem na konci měsíce zjišťoval :-).
Jelikož jsem toho zatím na kole moc nenajel a času je čím dál tím míň, vzal jsem si dovolenou a pokusil se něco najet a zakončil jsem to účastí na Mamutovi :-). Po najetí pár kilometrů už jsem se i na kole cítil o poznání lépe, tak snad to bude na Czechmanovi dobrý.
Na běh už, ale nebylo tolik času, ale něco se podařilo odklusat a koncem měsíce jsem dal  Rockyho běh  v tempu 4:38 min/km, což je nejlíp, co jsem kdy běžel, tak snad to běhat bude :-).
Posilovnu jsem navštívil jen jednou, dal jen vršek těla, ale i to stačilo :-).
No a to je tak vše, co se za květen událo,  už se těším na Czechmana, ať je nějaký ukazatel, jak na tom před Moraviamanam jsem :-).
V květnu jsem zvládl uběhnout 171,16 km za 14:39:08, odplaval 36,79 km za 13:03:56 a ujel na kole  1443,75 km za 51:27:36 , posilovna 1:00:00. Celkově to dělá 80:00:06.

Žádné komentáře:

Okomentovat