22. května 2013

4.ročník Hranického triatlonu

Tak a je to tu , konečně, už  bylo na čase, triatlonová sezóna zahájena :-). A tak jako před dvěma lety jsem ji zahájil v Hranicích.

Jedná se o sprint 0,75-20-5, takže nic pro mě, ale na rozzávodění, vyzkoušení si depa a přechody dobrý :-). Žádná speciální příprava neprobíhala, celý víkend jsem byl na chatě, kterou máme cca 8 km od Hranic, v sobotu jsem se stihl jen trochu projet na kole, zmoknout a promrznout a pak jsem se věnoval pracovní činnosti, po zimě je potřeba chatu trochu zkulturnit :-). A jelikož to mám do Hranic  jen kousek jel jsem na kole. Registrace v pohodě, přijel jsem raději brzo nikdo nikde. Pak už jen klasika, nachystání si věcí, pokec se známými, krátké proběhnutí a už byl pomalu čas se soukat do neoprenu. Voda měla mít 18 C, no mně se zdála teda studenější :-).  Krátký rozplav a už je čas se seřadit na pomyslné startovní čáře a jde se na to.  Plavou se dva okruhy,  začátek byla pěkná mela navíc první bójka je blízko a ještě k tomu blízko kraje.  Pak se, ale pole natáhlo a bylo místa dost. První okruh za mnou, sice se cítím v pohodě, ale většina startovního pole v nedohlednu :-(. No nic plavu dál, plavec přede mnou je stejně rychlý, tak mu plavu v nohách.  Plavání je u konce, mrknu na hodinky a skoro 14 minut, hmm žádná hitparáda, depo zvládám celkem dobře a jedu se projet.
Začátek je výživný, jede se do Teplic a je to pořád do kopce. Asi v půlce kopce mě dohoní vláček tvořen týmovými kolegy, vede Alda za ním Benji a Peca, chytnu se a snažím se držet co to jen půjde. Chvilku to byla pěkná týmová časovka ;-).  Jede se dost svižně na mě až moc,  jsem rád, že visím a na čele se zdržuji jen chvilku. Tohle tempo vydržím až do opuštění Paršovic, pak odpadnu a až do cíle jedu sám. Ještě, že závěr kola je z kopce, tak si trochu odpočinu, depo zvládám také celkem svižně a jdu se proběhnout.
Běží se tři okruhy rovina, v první mi to moc neběží, stehna po kole jak beton a zapomněl jsem si kompresní návleky a v lýtkách mi to lehce škube :-). Navíc mě předbíhá jeden závodník za druhým. Naštěstí ve druhém okruhu už je to o poznání lepší a ve třetím už konečně se mi běží dobře, za mnou dlouho nikdo, ale daří se mi přibližovat k dvojici přede mnou, doběhnu je asi 200 m před cílem a zdrcujícím finišem dobíhám do cíle před nimi v čase 1:12:46 na 24 pozici z celkového počtu 49 závodníků a 6 pozici v kategorii z 13 závodníků. Celkové výsledky budou zde. Záznam z garmina je zde.
Krátké občerstvení, vyklusání, sbalení věcí a šlo se do loděnice, kde bylo vyhlašování. Dal jsem si párek, pivo, chvilku poseděl, ale jelikož bylo hodně hodin musel jsem jet.
Samotná organizace závodu a vše okolo bylo bez nějakého většího problému, škoda jen, že nebylo více závodníků, nejspíš plavání v Bečvě, bez neoprenu, v tak studené vodě, asi hodně lidí odradilo. Já jsem, až na plavání, se svým výkonem celkem spokojen. Zlepšení oproti předloňsku cca 4 min. Nejvíce se to projevilo na kole a i běh byl lepší. Ale plavání, čekal jsem, že to bude daleko lepší. V bazéně se cítím dobře a docela to plave, ale z nás co ráno chodíme, jsem vylézal z vody jako poslední s více než minutovou ztrátou, a to na tréninku jsme na tom stejně, někdy já i líp. Začátek dobrý, ale s přibývajícími metry jsem zpomaloval a zpomaloval a nechtělo to vůbec plavat :-(.  Je pravda, že neopren není můj kamarád, tak si zkusím občas zajít zaplavat na volnou vodu a třeba to bude lepší :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat