4. února 2013

Leden 2013

Říká se jak na nový rok tak po celý rok, já na nový rok odpočíval po silvestrovské oslavě, ale zbytek měsíce to tak nebylo a i když asi v polovině ledna jsem musel dva dny v tréninku vynechat díky žaludeční nevolnosti, podařilo se mi celkem slušně odtrénovat :-).
Plavat jsme začali hned třetího a ve vodě se mi opět začíná líbit, už se netrápím tak jako v říjnu. Podařilo se mi naplavat slušný objem a to i díky plaveckému minisoustředění, které proběhlo koncem měsíce.  V jednom tréninku se mi podařilo naplavat rekordních 5,2 km a za 4 dny uplavat 18 km. A motivy co vymyslel Jarda byly opravdu chuťovky :-). Doufám, že mě to zase posune o kousek dál :-).
Běhu počasí moc nepřálo, mráz, náledí, nebo zledovatělá vrstva sněhu, nebo čerstvě nasněženo. Takže vše bylo běženo tak rychle jak terén a počasí dovolilo, na nějaké rychlé úseky to nebylo. Ke konci měsíce obleva a hned to bylo o něčem jiném hlavně rychlostně :-). Bohužel se  mi nepodařilo zúčastnit se nějakého běžeckého závodu, vždy bylo něco přednějšího, no snad v únoru to bude lepší.
Kolo nic nového, venku jsem jezdil maximálně z a do práce, ale na rozdíl od Ječmínka to mám do práce jen kousek :-), takže vše jsem odkroutil na trenažéru v kombinaci se spinningem.
No a do toho jsem ještě stihl pravidelný čtvrteční fotbálek a posilovna - move-it :-).

Zatím se mi daří kupodivu toho odtrénovat celkem dost, to jsem ani nečekal, no uvidíme jak to bude pokračovat dál :-). Jo a nezávazně jsem se přihlásil na Czechmana  a Moraviamana :-).       

V lednu jsem zvládl uběhnout 181,61 km za 16:27:38, odplaval 48,90 km za 17:15:00 a ujel na trenažéru a spinningu 281,58 km za 11:00:00, posilovna 5:00:00, fotbal 6:00:00, Celkově to dělá 55:42:38.

Žádné komentáře:

Okomentovat