1. února 2012

Příprava na sezónu 2012 - leden 2012

A je za mnou první letošní odtrénovaný měsíc. Zkusil jsem ho trochu zrekapitulovat :-).

Celý první týden jsem se cítil nějaký unavený, moc to nešlo, při plavání ruce hned tuhý, na kole to nešlapalo a při běhu už vůbec ne. Vrchol všeho byl sobotní běh s Jardou, při kterém jsem se dobře trápil a úplně hotovej doběhl domů. Běžet to sám, tak to asi nedám. Nedělní odpočinek tak přišel vhod. Druhý týden už to bylo o poznání lepší, v bazénu jsem se cítil aspoň pocitově dobře, jak to vypadalo ze břehu, to musí vědět trenér :-). Kolo v pohodě, dvouhodinovka spinningu byla výživná, běhu venku sice moc nebylo, ale tentokrát se mi běželo o hodně líp než minulý týden :-). Třetí týden už lehce unaven, v bazéně to byla pěkná divočina, hlavně středa stála za to 60x50 (4x50M a 6x50K a to vše 6x) a večer ještě kruhový posilovací trénink  a vytočení nohou na spinu a domů jsem dolezl jen tak tak. Závěr týdne už jsem toho měl dost a opět jsem volnou neděli s radostí přivítal :-). Další týden, měl být lehce odpočinkový. Na plavání jsem to moc nepoznal, tam se snad ani odpočívat nedá :-) a při úterních silových úsecích na trenažéru jsem si také moc neodpočinul, díky tomu mě v noci dvakrát chytla křeč. Po dávce hořčíku, jsem středeční plavání celkem zvládl.  Závěr týdne už byl opět klasika, čtvrtek fotbálek v tělocvičně, pátek spinning a o víkendu běh, vše jsem bez problému zvládl. Bohužel se nám značně ochladilo a já se v pondělí probudil s rýmou, naštěstí většinu nynějších aktivit provádím doma a nebo v posilovně a rýma to není nemoc, s kterou bych nemohl trénovat :-) .
lednu jsem zvládl uběhnout 122,55 km za 10:48:04, odplaval 44,80 km za 16:00:00 a ujel na kole, trenažéru a spinningu 347,73 km za 14:47:40, posilovna 3:45:00, fotbal 6:00:00, Race Walker 5:05:00. Celkově to dělá 56:25:44.

20 komentářů:

  1. je to úplně obráceně. Rýmu máš, protože nechodíš ven, ale necháváš na sebe plivat bacily ve fitku. A měl bys přidat, hodin na kole i na běhu mám víc než Ty ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi extrémista a správný bouchač s profesionální výbavou, já jen lehce trénující hobík :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Aldaman Race Walker Texas Ranger :-D

    Mám naplaváno o kilometr víc. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Alda je treninkový typ, takže pochybuju, že bude mít nějaký závod přípravný :-P
    Jinak já mám odběháno taky víc, ale v globále jsem totální flákač :-) No a když se teď koukám na teploměr, tak to s běháním v únoru vidím špatně. Rozhodně nemám na to, abych v tom mrazu jezdil dokonce na kole :-P:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Advid : tak ty jsi také plavec od přírody :-P

    Majk: Určitě nějaké závody půjdu. U mě je to, ale do konce března limitováno synátorovým hokej, pokud má zápas musím jet s ním :-(. Ale určitě bych rád šel Rohálovskou desítku a Osecký 1/2maraton, pak ještě nějaký běhy v dubnu a od května Hranický triatlon, Blanenský plecháč a pak Czechmana, a buď Regensburg a nebo Otrokovice :-).

    Peca: ty jsi talent od přírody, když vidím, jak v pohodě dáváš desítku teď.

    OdpovědětVymazat
  6. Vítej trénující hobíku :)
    Aldo, pěkně to tam sázíš, hlavně aby zdravíčko vydrželo!
    Jinak nepřeháněj to v tý vodě :) Chtěl sem někoho, kdo nám bude tahat, ne kdo nám bude ujíždět :)
    Tak ať se daří divočáku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hele nechci věčně jenom držkovat, ale není toho běhu nějak málo, resp. nějak pomalu? Na objem málo km, na kvalitu moc hodin :-) Ale jinak jsou celkový odtrénovaný hodiny fakt moc pěkný..
    Z.

    OdpovědětVymazat
  8. Zombice na vsech blozich jenom drzkuje, to uz je normalni...

    OdpovědětVymazat
  9. Napis neco novyho taky ty, at muzu jit drzkovat i k tobe :P Z.

    OdpovědětVymazat
  10. Plavčo a kolo výborný, běh bída. Jen to drž Aldo, na Czechmanu tě zase zaříznu (doběhnu a uteču) :D

    OdpovědětVymazat
  11. Pánové nedělejte účet bez hostinského, tréner ví co dělá, já trenérovi věřím a hodnotit jestli je něčeho moc a nebo málo, budu aspoň já až po sezóně :-).

    Všechny víkendové běhy byly v terénu v kopcích :-)

    OdpovědětVymazat
  12. to Alda: a tak je to jedině správné Aleši

    OdpovědětVymazat
  13. A není ? Já tomu prd rozumím, tak od toho mám trenéra, aby mě vedl :-).
    I když my Češi rozumíme všemu a nejlíp, když sedíme u piva a sledujeme to v TV :-)).

    OdpovědětVymazat
  14. No však jsem napsal že tak je to jedině správné, k čemu mít trenéra, když mu nebudu věřit a nebudu ho respektovat. To ho pak nemusím mít. Tedy jsem ti schválil, nicméně VOX Populi říká, přidej v běhu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nicméně, je potřeba k samotnému běhu připočíst 6h fotbalu, u kterého se v tělocvičně solidně proběhnu a 5h race walkeru, sice chůze do kopce, ale vše v tempu, a to je hned 21 h což už jde ne :-).

    OdpovědětVymazat
  16. Chystáš se při maratonu chodit, že to trénuješ? :P

    OdpovědětVymazat
  17. Při maratonu také nejezdíš na běžkách :-))))

    OdpovědětVymazat
  18. Taky se na nich téměř nevyskytuju a o smysluplném a pravidelném tréninku nemůže být ani řeč :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ale hodně lidí je do přípravy zařazuje a prý je to ku prospěchu, já holt mám jinou alternativu :-)).

    OdpovědětVymazat