30. října 2011

43. týden 24.10 - 30.10.2011

Nejspíš poslední flákací týden :-)

V pondělí byl zajímavý plavecký trénink, tolik pětistovek po sobě jsem dlouho neplaval :-). Večer opět běh, tentokrát takový svižnější, ze začátku to moc nešlo a navíc to bylo proti větru, zpět to bylo už lepší, hlavně s větrem v zádech, :-). V úterý jsem si dobře zaplaval a odpoledne vyzkoušel jízdu na trenažéru, počasí moc jízdě venku nepřálo a chtěl jsem ho vyzkoušet, jestli jsem vše dobře smontoval :-). Vše v pohodě a oproti rotopedu je to sakra rozdíl, ve všem, tak snad mě to zase o kousek posune kupředu :-). Ve středu jsem nedělal nic, jsou prázdniny, takže ráno bazén není a po práci schůzka na zimáku s trenéry a návrat až po osmé a to už se mi nic dělat nechtělo. Ve čtvrtek ráno plavecký trénink byl, rozplav na délku, ale pak se plavalo na šířku, zajímavé motivy jen s ploutvičkami, jen s packami s obojím atd. I plavání na šířku člověka pěkně dokáže zničit :-). Odpoledne jsem se šel jen tak proběhnout pomalý klus :-). V pátek ráno jsem dal s  bráchou delší klus, ale byl jsem nějaký dolámaný, bylo to hodně pomalý a odpoledne jsem slavili bráchovy narozeniny, no vlastně i moje, když jsme ty dvojčata :-). V sobotu jen procházka s pejskem a odpoledne jsme jeli do Olomouce se podívat na Ádoša na hokej. Vyrovnaný zápas, ale bohužel my jsem své šance nevyužili, a proto jsme prohráli. V neděli jen ranní pohodový běh opět s bráchou, návštěva hřbitova, když máme ty dušičky, opět procházka s pejskem a odpoledne sledování TV, a fandění Kvitové a byl večer :-). 

  Km Čas
Běh 54,15 4:48:29
Plavání 9,00 3:00:00
Kolo 42,49 1:30:00
Celkem   9:18:29

 

Žádné komentáře:

Okomentovat