11. září 2011

36. týden 5.9 - 11.9.2011

Až na to, že opět začalo ranní plavání se nic podstatného neudálo, jen se trochu hýbu :-).

V pondělí jsem nedělal nic, po práci jsem valil na zimák Filda měl první trénink a večer mi donesl kámoš opravený počítač a než odešel byl večer. V úterý začaly už plavecké tréninky skupiny masters. Sice jsem přišel později, nejdříve jsem musel hodit Fildu do družiny, ale i tak to stačilo. Dnes to bylo bez trenéra, co by tam taky dělal, spíš to bylo takové seznámení s vodou :-). Odpoledne jsem si šel zaběhat. Za teplého a slunečného počasí to byl takový rychlejší běh a docela spokojenost, jak to docela pěkně běželo :-). Středa ráno opět bazén, už byl i trenér, piluje formu na Hawai, takže my co jsme pomalejší si plavali svoje a Jarda s rychlíkama zase svoje :-). Ze začátku mně lehce bolely ruce, ale pak se to zlepšilo a už to celkem šlo :-).  Večer jsem si chtěl jít zaběhat, ale bylo hnus počasí, pršelo a foukal silný vítr a v tomhle se mi ven nechtělo toš z toho bylo válení u TV :-). Ve čtvrtek jsem se k pohybovým aktivitám dostal až večer a byl z toho běh. Jen tak na pohodu, hned na začátku opět začalo pršet, ale nebylo to tak hrozný jak včera, takže jsem to nezabalil a odběhl co jsem chtěl :-). V pátek ráno plavání. Po krátkém rozplavu jsme si zapolohovali a pak dali nějaké rychlejší padesátky už to bylo daleko lepší než v úterý :-). Odpoledne jsem musel hlídat kluky, z kola nebylo nic, ale zase jsem si zahrál na stolaře a upravil stůl z "L" na rovný, aby měli oba školáci své místo a tím odpadlo hádání, kdo bude u stolu zrovna sedět :-).  V sobotu měl Ádoš zápas v Novém Jičíně, v autobuse nebylo volno, což mi moc nevadilo, jelikož jsem stejně chtěl jet na kole :-). Dobrá remíza a zpět jsem jel také na kole :-). V neděli jsem ráno vyběhl s bráchou. Ze začátku kopečky, pak rovina, byla z toho pěkná dvacka a i když jsme to nikam nehnali, měl jsem toho ke konci už dost :-). A pak hurá do Kroměříže, tentokrát má zápas Filda :-).

Km Čas
Běh 41,50 3:46:51
Plavání 6,20 2:20:00
Kolo 101,40 3:33:00
Celkem 9:39:51

 

5 komentářů:

  1. Jen se trochu hýbu? Spíš nutná údržba, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tak, nutná údržba, jinak bych se neunesl :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Když to tak pozoruju, tak tvůj týdenní trénink na údržbu je podobný mému, když trénuju naplno :) IM

    OdpovědětVymazat
  4. IM: ale, ale zase přeháníš, jako obvykle :-)).

    OdpovědětVymazat
  5. www.aboutuggshop.com ugg boots sale uk
    www.ukuggbootstore.com ugg boots uk
    www.ukuggbootoutlet.co.uk ugg boots sale uk
    www.uk-ugg-online.com ugg boots sale uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots sale uk
    www.ugg-uk-sales.com ugg boots sale uk
    www.classicuggbootshop-uk.com ugg boots sale uk
    www.uk-uggs-store.com Ugg boots uk
    www.uk-uggs-store.com ugg boots uk sale
    www.buyuggukshop.com ugg boots sale uk
    www.buy-ugg-shoes.com ugg boots uk
    www.sheepskinugguk.com ugg boots uk

    OdpovědětVymazat