4. září 2011

35. týden 29.8 - 4.9.2011

Triatlonová sezóna je za mnou, takže teď už to je jen takový aktivní pohyb, nedělat nic, to bych se za chvilku neunesl. A nedělat nic, to bych stejně dlouho nevydržel :-).

V pondělí jsem se byl proběhnout. Ještě, že jsem běžel s bráchou, nějak se mi vůbec nechtělo a běžet sám asi to zabalím, ale takhle jsem musel vydržet :-). V úterý jsem se chtěl projet na kolem, ale Filda chtěl, ať jdu s ním na hřiště, tak jsem šel a z kol auž nebylo nic :-). Ve středu jsem opět po práci vyběhl, tentokrát už to bylo lepší a aniž bych se moc snažil tempo docela šlo.  Mám garmina 305 na reklamaci, takže běhám jen se stařičkou Sigmou, která měří jen aktuální tep a čas a běhám to co mám dávno změřené :-). Ve čtvrtek byl slavný den, Filípek šel poprvé do školy, sice díky jeho drobné postavě, málo kdo ho na školáka tipuje, ale je to tak :-). Odpoledne jsem vyjel na chvilku na kole, bylo to jen takové pohodové projetí, jen po rovině, v sobotu jsem si kopců užil až až a překvapivě to docela jelo :-). V pátek jsem se jen proběhl trošku v kopečkách, nějak mě rovina kolem Bečvy nebaví :-). V sobotu jsem ráno sedl na kolo, Martin H, měl domluvenou jízdu na Praděd, já nemohl odpoledne jedeme na chatu, tak jsem jel opět sám. Ráno už byla celkem zima, návleky byly fajn, po rovině mi to celkem jelo, bohužel ve Kvasicích jsem měl defekt. Pro tento případ vozím pod sedlem náhradní duši, aspoň jsem si vyzkoušel, jaké to je měnit duši v terénu a po cca 30 min. jsem mohl opět jet, nikam jsem nespěchal :-). Překvapila mě pumpička co vozím, tak malá a dokázala natlakovat kolo natvrdo :-). Bohužel jsem zjistil hned další závadu, tentokrát na pedálu, upadl mi protisměrný nýt, co drží zacvakávací mechanizmus, takže sice se bota zacvakne, ale bylo nebezpečí, že při vetším záběru bych mohl pedál urvat. Zbytek trasy jsem musel jet opatrně, domů jsem dojel a další problém už nenastal :-).  Odpoledne cesta na chatu, babička má narozeniny pěkných 85 let a je pořád plná vitality. Večer jsem ugriloval výborné masíčko a zeleninku, to byla dobrotka, nadlábl jsem se za tři :-), dali si pivo, vínko, pohodička. V neděli ráno jsem šel běhat. A jelikož nemám garmina, šel jsem stejnou trať jak před měsícem s bráchou, bylo to z kopečka do kopečka, šlo to, po včerejším hodování jsem to čekal horší :-).

 

Km Čas
Běh 51,89 4:49:43
Plavání 0,00 0:00:00
Kolo 146,40 4:53:00
Celkem 9:42:43

 

 

V srpnu jsem zvládl uběhnout 205,96 km za 17:20:24, odplaval 23,90 km za 8:28:29 a ujel na kole 1027,27 km za 36:07:17. Celkově to dělá 62:06:10.

1 komentář:

  1. www.aboutuggshop.com ugg boots sale uk
    www.ukuggbootstore.com ugg boots uk
    www.ukuggbootoutlet.co.uk ugg boots sale uk
    www.uk-ugg-online.com ugg boots sale uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots sale uk
    www.ugg-uk-sales.com ugg boots sale uk
    www.classicuggbootshop-uk.com ugg boots sale uk
    www.uk-uggs-store.com Ugg boots uk
    www.uk-uggs-store.com ugg boots uk sale
    www.buyuggukshop.com ugg boots sale uk
    www.buy-ugg-shoes.com ugg boots uk
    www.sheepskinugguk.com ugg boots uk

    OdpovědětVymazat