7. srpna 2011

4. ročník Královského triatlonu

Jsem si vyzkoušel jak na tom po červenci nic nedělání  jsem :-).

Tento závod jsem bral jako trénink. V sobotu ráno jsem měl jet na kole s Martinem a následně si tréninkově odjet triatlon v Majetíně. Bohužel Martin ráno nevstal, musel v pátek večer ještě do práce a já sice vstál, ale ještě lehce pršelo a silnice byly po večerním dešti mokré a v tom se mi jet nechtělo. Takže jsem se vrátil zpět do postele :-). A když už byly silnice suché, nebylo tolik času, abych delší kolo zvládl, Ádoš měl první trénink na ledě, a ještě jsme museli dokoupit nějaké věci a vše nachystat. Takže z delšího kola nebylo nic, ale aspoň jsem nasbíral pár kladných bodů, když jsem se zapojil do domácího úklidu :-). 
Krátce před obědem jsem na kole vyrazil směr Majetín. Bylo sice teplo, ale zataženo, naštěstí nezapršelo a vysvitlo v průběhu závodu i slunce. Po příjezdu jsem se zaregistroval pozdravil se známýma koupil lístky do tomboly, co kdybych zase vyhrál :-), dal boty na běh do druhého depa, plavání bylo v nedalekém štěrkáči a proto byly dvě depa a jak se čas krátil vydali jsme se na kolech ke štěrkáči. Vybral jsem si místo pro kolo hned při výběhu z vody a šel zkusit vodu. Plavalo se bez neoprenu, jeden okruh s krátkým přeběhem na protějším břehu, voda byla příjemná :-). Po nervózním čekání na start bylo konečně odstartováno a 155 závodníků se vrhlo do vody. Já tentokrát na startu nezaváhal a začátek jsem jel co to jen šlo, takže jsme se vyhnul tlačenici, pak jsem se lehce k první bójce trápil, přeběh mi také moc nevyhovoval, ale závěr plavání už to bylo pocitově lepší, škoda, že se muselo z vody, čas 7:45 asi to nemělo přesně 500m :-). Depo klasika, chvilku trvalo, než jsem natáhl kompresní podkolenky, dal na ruku garmina ( 310xt jsem vrátil bráchovi ) a už tu máme cyklistickou část. Jedu hned od začátku co to jde, abych se udržel v balíku, někoho se podaří sjet, vůbec se mi, ale nejede dobře, jsem zadýchaný a nemůžu se dostat do nějakého tempa. Ve Velkém Týnci nás sjela větší skupinka a naráz to byl pěkný balík závodníků, bohužel jsem balík neuvisel v esíčkovém stoupání za Týncem a vzniklá mezera se mi již nepodařila dojet. Až po cca 13 km jsem se dostal do tempa a na kole jsem se začal cítit dobře. Nejel jsem sám, tak jsem si myslel, že bychom při pravidelném střídání mohli skupinku dojet, bohužel nikomu se nechtělo střídat a většinu jsem odtáhl sám a když už někdo vystřídal nepodařilo se mu držet tempo a zpomalilo se :-(. Takže tak nějak jsem dokončil v balíku, sjeli nás další závodníci, cyklistickou část a šlo se na běh. A ten nebyl ze začátku nic moc. Běželo se v okolí místního koupaliště a přilehlých zahrádek po travnatých pěšinkách, které byly hodně měkké. Běh v terénu moc nemusím a celý první okruh ze tří jsem se s tím trápil, navíc ze začátku jsem měl opět náběh na křeče, opět jsem ocenil kompresní podkolenky a i za cenu menšího zdržení při nasazování po plavání se to na běhu vyplatí. Druhý okruh už se mi běželo podstatně líp a dařilo se mi předbíhat závodníky přede mnou a odstupy od závodníků za mnou byly většinou stejné. Únava se už, ale začala hlásit a závěr posledního okruh už jsem toho měl plné zuby, ale nikdo už mě nepředběhl a mě se ještě dva závodníky kousek před cílem předběhnout podařilo :-). S vypětím všech sil jsem cílem proběhl za 1:29:43 a bylo z toho 28. místo ze 153 závodníků a v kategorii 13 ze 48. Na to, že jsem celý červenec skoro nic nedělal, na dovolené přibral, to zas tak hrozné nebylo.
Po občerstvení v cíli jsem se šel zchladit do bazénu, převlékl se, šel si dát pivo a jídlo a probral zážitky ze závodu s ostatníma. Přijela i manželka s klukama a dali si výbornou makrelu a rožněné selátko. Počkali jsem na tombolu, kde jsme vyhráli opět dvě ceny, pumpa na kolo se bude hodit :-). Po ukončení jsme ještě pokecali a pomalu se vydali k domovu :-).
Hodnocení je opět pozitivní, teda až na problém s výsledky, kdy jeden počítač vyhořel už při prezentaci a při zpracování výsledků vyhořel i ten druhý, takže dlouho trvalo, než došlo k vyhlášení vítězů a zatím ve výsledkové listině nejsou časy po plavání a kole a kdoví jestli vůbec budou. Při počtu 155 závodníků by asi nebylo od věci, měřit čas pomocí čipů i s časy po plavání a kole. Ale to byl jen jediný nedostatek jinak dobře připraveného a zajištěného závodu, občerstvení dost a jídlo po závodě bylo super. Celkové výsledky jsou zde.              

1 komentář:

  1. www.aboutuggshop.com ugg boots sale uk
    www.ukuggbootstore.com ugg boots uk
    www.ukuggbootoutlet.co.uk ugg boots sale uk
    www.uk-ugg-online.com ugg boots sale uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots sale uk
    www.ugg-uk-sales.com ugg boots sale uk
    www.classicuggbootshop-uk.com ugg boots sale uk
    www.uk-uggs-store.com Ugg boots uk
    www.uk-uggs-store.com ugg boots uk sale
    www.buyuggukshop.com ugg boots sale uk
    www.buy-ugg-shoes.com ugg boots uk
    www.sheepskinugguk.com ugg boots uk

    OdpovědětVymazat