3. července 2011

4.ročník Oseckého triatlonu

Je sice jen týden po Moraviamanu a správně bych měl odpočívat, což jsem také dělal a celý týden nebyl na trénování vůbec čas, jelikož dokončovací práce na chatě finišují a já jsem musel také přiložit ruku k dílu, ale nejděte na závod, který se koná, jen kousek od bydliště, zatím jsem se zúčastnil v jeho novodobé éře pokaždé  a navíc, tam bude hromada známých a proto jsem se opět ocitl na startu Oseckého triatlonu J.

K restauraci „U splavu“, kde byla registrace jsem dojel na kole, je to jen cca 11 km od Přerova, vše proběhlo bez problému a mohl jsem se připojit k parťákům z našeho týmu J. Počasí sice nebylo nic moc, foukalo a byla zima, ale naštěstí se hororové předpovědi počasí nesplnily ( měla přijít bouřka) a dokonce vysvitlo slunce a oteplilo se J. Nebudu to dále zdržovat, nachystal jsme si věci do depa, vyslechli jsme rozpravu a už se všichni závodníci seřadili u „Jadranu“, kde probíhala plavecká část. Plavalo se bez neoprénu, voda měl kolem 23 C, a ve vodě bylo ze začátku tepleji než na suchu. Stoupl jsme si za Pavla Nováka, jelikož ten bude už během prvních pár metrů hodně vepředu a já budu mít dost prostoru. Tak se i po startu stalo J. Na to, že jsem celý týden nebyl ve vodě, to celkem šlo, od první bójky, jsem plaval vedle Petra Dohnala, zatím na každém sprintu, co jsem letos šel, jsme lezli z vody zároveň, a ne jinak tomu bylo i dnes, což by mělo být dobrý, ale v těsném závěsu za námi byl i Aleš Dedek, kterému na tréninku v bazéně v pohodě uplavu a měl bych být tak o minutu před ním. No nevadí, v depu se mírně zdržím, musím nasoukat kompresní podkolenky, bez nich dnes nejedu, ale i tak to jde a sedám na kolo a ze začátku si to frčím sám, pak mě dojede skupinka, které se chytnu a jedeme společně až do Týna, kde ve stoupání zbytek nestíhá a už jedeme jen dva. Podaří se nám někoho i předjet a k mému překvapení to do kopce pěkně jelo, bohužel v prudkých zatáčkách v Oprostovicích jedu pomaleji a výjezd v Bezuchově musím jet sám, a to až do Šišmy, kdy je to proti větru a nikdo mě nedojíždí a já proti větru nemám šanci, navíc to není na kole ono, únava se projevila L. Ve stoupání v Pavlovicích se chytnu závodníka, který mě dojel a na konci Sušic už je nás pěkná skupinka a pravidelným střídáním se přibližujeme ke skupince před námi, kterou jsem nebyl schopen sám docvaknout. Ale to už se pomalu blížíme opět k depu, které už zvládám celkem dobře a jdeme se proběhnout.
Trošku mě překvapuje fakt, že i když se mi běží dobře a běžím na mé poměry rychle, k nikomu se nepřibližuji a většina z kola, co zvládla depo rychleji než já, se mi vzdaluje. Ale co, běžím si svoje, třeba někdo odpadne, úsek kolem Bečvy, který je po pěšince, mi moc nevyhovuje, ale pomalu se začínám přibližovat k závodníkovi přede mnou. Po návratu na asfaltovou cestu mrknu za sebe, kdo je za mnou a vidím týmového kolegu Petra Jankta a Laďu Gočaltovského, to by byl cenný skalp, takže se pokouším mírně zrychlit, což se mi daří a podařilo se mi předběhnout dva závodníky a mě nikdo, už to mám jen kousek do cíle, za sebe se nedívám běžím co to jde, ještě jeden co skončí za mnou a už jsem v cíli.  Super s během velká spokojenost a Osecký triatlon jsem zvládl za 1:24:00 J.  Skončil jsem 20 celkově a 11 v kategorii. Celkové výsledky jsou zde.
Další závod, ve kterém jsem se zlepšil, loni jsem to dal za 1:34:14, ale to byla trochu jiná trasa kola a v roce 2009 to bylo ta 1:36:23, takže docela pěkné zlepšení :-).

Samotný závod opět skvěle připraven, gulášek po závodě byl super a v tombole jsme brali čtyři ceny, škoda, že první cena neklapla o dvě čísla, ale to už by bylo asi moc :-)). Určitě se budu chtít příští rok opět zúčastnit :-).
A to je tak vše, ještě jsme poseděli u piva a závěru shlédli vystoupení nejmenovaného mistra ovládající bojové umění, což nám ukázal na dvou melounech a frčeli jsme domů, povedený den :-).

1 komentář:

  1. www.aboutuggshop.com ugg boots sale uk
    www.ukuggbootstore.com ugg boots uk
    www.ukuggbootoutlet.co.uk ugg boots sale uk
    www.uk-ugg-online.com ugg boots sale uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots uk
    www.loveugg-uk.com ugg boots sale uk
    www.ugg-uk-sales.com ugg boots sale uk
    www.classicuggbootshop-uk.com ugg boots sale uk
    www.uk-uggs-store.com Ugg boots uk
    www.uk-uggs-store.com ugg boots uk sale
    www.buyuggukshop.com ugg boots sale uk
    www.buy-ugg-shoes.com ugg boots uk
    www.sheepskinugguk.com ugg boots uk

    OdpovědětVymazat