6. června 2011

22. týden 30.5 - 5.6.2011

Spíše odpočinkový týden, aby ne, v sobotu byl závod :-). 

V pondělí bylo plavání výživné. Na tréninku jsme byli dva a Tom je prsař, takže měl svůj trénink. Mně trenér vymyslel takový pěkný kraulový motiv, kdy jsem ke konci už ruce vůbec necítil a z vody lezl pěkně prošitej. Ještě, že pro zbytek dne už bylo volno :-).    
V úterý to bylo s docházkou ještě horší než včera. Nebýt Romana, který přišel ráno plavat po cca 3 měsících byl jsem na bazéně sám :-(. Takže žádný extra trénink, dal jsem nějaký stovky a šel do práce. Odpoledne jsem vyjel na kole. Mělo to být rychlejší kolo ve zvlněném terénu, tak jsem se neflákal a jel co to dá :-). Jediné co mi vadilo, byl opět hnus vítr, mně to tak připadá, že pokaždé co mám jet na kole, začne foukat jak prase :-(.
Středeční docházka pořád stejná, já a Jarda jsme byli a dnes byl pro změnu další do party Pavel M. :-). Po rozplavu jsem dal padesátky se třemi výdechy, pak nějaký ty stovky a hodinka utekla jak voda :-). Navečer jsem na hodinku vyběhl, na nízkých tepech a v solidním tempu, vše v pohodě, jen mě bolely nohy divné. Po běhu jsem ještě vytočil nohy na kole.   
Ve čtvrtek jsem se už jen koupal :-). Jarda řekl, ať si jen tak na pohodu plavu, tak jsem si jen tak plaval a jelikož Mira plaval patnáctistovku plaval jsem s ním. Plaval jsem v nohách, takže to bylo na pohodu :-). A dnes už po sportovní stránce jsem nic nedělal. A ani by nebylo kdy, musel jsem na školení do Brna, po návratu s řemeslníkama na chatu, po návratu ještě schůzka trenéru s rodiči na zimáku a domů jsem se dostal až večer :-(.
V pátek  trenér na bazéně nebyl musel k doktorovi s kolenem :-(, takže ho zastoupil Tomáš. Někteří plavci jedou na závody, takže dnes bylo jen takové zahřátí a pár sprintíků, což jsem měl jet také. Odpoledne už jen na rozjetí vyjel na kolo a krátce se byl proběhnout a chystal věci na zítřejší závod :-).
V sobotu závod 5.ročník 1/2 ironman CZECHMAN 2011 za 4:56:11
A v neděli jsem nedělal nic. Včera jsem domů dojel kolem desáté večer, a pln zážitků ze závodů jsem šmejdil po internetu jestli už nejsou výsledky a byly, tak jsem je študoval, a spát jsem šel až po půlnoci. Dopoledne jsme doma provedli úklid a po obědě jeli na dětský den do Kozlovic s návratem až večer. 

Km Čas
Běh 36,81 3:09:21
Plavání 14,40 4:45:26
Kolo 185,92 5:50:26
Celkem 13:45:13

Květen se také povedl :-). Zvládl jsem uběhnout 152,98 km za 13:15:07, odplaval 45,95 km za 16:55:55 a ujel na kole, 1200,17 km za 41:52:24.  Celkově to dělá 72:03:26.

Žádné komentáře:

Okomentovat