20. února 2011

7. týden 14.2 - 20.2.2011

Od tohoto týdne měla příprava vypadat trochu jinak.... Ale nemoc koncem týdne zase vše změnilo :-(.

V pondělí ještě klasika, před šestou na bazéně a dnes to bylo bez trenéra, který díky bolavému zubu vůbec nevypadal dobře a jel raději navštívit zubaře. Ale lístek s tréninkem nalepil na blok a my jeli podle toho :-). Bez trenéra to, ale není ono :-).  Večer ještě hodinka běhu, kdy to ze začátku moc neběželo, nohy tuhý, a nějak to nešlo, naštěstí asi po dvaceti minutách se to zlepšilo a zbytek běhu už dobrý :-).
V úterý ráno plavání je, ale já bohužel nebyl, manželka změnila zaměstnání, chodí na šest do práce a já musím závést Fildu do školky takže ráno plavání nestíhám. Odpoledne to na kolo venku nebylo, tak jsem musel sednout na rotoped. Při sledování pohádky Lotrando a Zubejda to celkem uběhlo :-).
Tak jak ve středu 3,1 km to bude vypadat i v pondělí. V šest hodin dát Fildu do školky a valit na bazén. Dnes to dopadlo tak, že jsem deset minut po šesté skákal do vody :-). Blíží se jaro a asi proto, to byla dnes taková motýlková šou :-). Po práci jsem vyběhl a bylo to daleko lepší než v pondělí, možná to bylo i tím, že jsem neběžel sám, ale s Petrem :-).
Ve čtvrtek byl na pořadu jen večerní fotbálek a bylo to hodně napínavé, ještě deset minut před koncem jsme prohrávali o čtyři branky, ale zabrali jsme a v posledních vteřinách jsem dal vítezný gól, o to více pak chutnalo pivenko.
V pátek jsme musel zařadit volno. Dopoledne jsem nic nezvládl a odpoledne jsem vyprovázeli Adámka, který jel s hokejistama na týdenní zájezd do Švédska a pak přišli k nám gratulanti - manželka měla narozeniny a to přece nepůjdu na spin.
V sobotu, ač jsem toho moc nevypil, ráno mi nebylo nic moc, pěkně jsem citěl průdušky. Ještě jsme ráno jeli do Olomouce pro nové  válendy  pro kluky a odpoledne jsem už jen ležel :-(.
A neděle byl vrchol, teploty přes 39 st. chrblal jsem jak tuberák, bolel mě celý člověk no paráda. Nejhorší bylo že teplota nešla srazit dolů, až po schlazení vlažnou vodou ve vaně to bylo o něco lepší. Co se dá dělat v pondělí musím opět navštívit doktora :-(.

Km Čas
Běh 26,91 2:21:43
Plavání 6,90 2:30:00
Kolo 42,50 1:30:00
Tělocvična 1:30:00
Celkem 7:51:43

 

 

6 komentářů:

  1. Hmm týden po antibiotikách a ty trénuješ přes 10h za týden, to se nediv, že jsi tělo zase uštval!! Jen doufám, že to od tebe nechytnu.

    OdpovědětVymazat
  2. No měl by jsi poslouchat bráchu. :))

    OdpovědětVymazat
  3. dej tomu klid člověče. Týden po marodění 10 hodin, z toho pomalu půlka kolo venku mi moc \"nehrotivě\" nezní.

    OdpovědětVymazat
  4. To by mě zajímalo, co by jste psali, kdybych nic nedělal a onemocněl také.....

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěl jsem napsat, že seš chcípák... :))) ale aby to nevyznělo tak drsně a urážlivě, tak píšu, že seš lazar. ;)

    OdpovědětVymazat