25. října 2010

42. týden 18.10 - 24.10.2010

Další docela povedený týden, s fotbálkem i v neděli :-).

A je zase po víkendu :-(, pondělí a kde jinde týden zahájit než na bazéně :-). Ale proč je, po ránu ta voda tak studená ? Ještě že máme dobrého trenéra, který nás svými rozmanitými motivy zahřeje :-). Opět zajímavý trénink, který byl, ale dnes jedinej co jsem dal, pak jsem si naplánoval volno :-).
V úterý jsem plaval, ale sám :-(. Plavaly se třístovky a tam nestíhám, a takže to byl soukromý trénink, jen jsem sledoval, jak mě berou o jeden bazén za druhým :-(. Bylo to pomalé, ale v porovnání s plavcema, když jsem se díval na časy co jsem plaval loni, tak jsem je dával o cca 40 s rychleji s kratší dobou na vydýchání, takže u mě dobrý :-). Večer jsem si šel ještě klusnout a běželo se mi dobře, žádná super rychlost taková pohoda.
Ve středu se mi moc vstávat nechce a horní polovina těla nějaká unavená, ale po prvních tempech není na únavu ani pomyšlení :-). Dnes nebyly na programu třístovky, ale dvoustovky a scénář stejný jako včera :-). Pak ještě nějaké úseky, ale ke konci už mě chytaly křeče do lýtek a celkově jsem toho měl plný zuby, takže konec jsem dnes uvítal. Navečer jsem byl domluven s Jardou na výběh, ale Jarda stihl odběhnout dřív, tak jsem šel sám hned po práci dokud bylo ještě světlo. Šlo to dobře, a za hodinku jsem byl doma.  
Čtvrteční plavání bylo s lahůdkou v podobě dýchání na 5,7,9 záběr. A musím se pochválit, dva bazény jsem zvládl na 9 záběr což se mi ještě nikdy nepovedlo :-). Večer tradičně fotbálek, konečně jsem vyhrál, a pro odměnu jsem si skočil do hospůdky. 
Což se projevilo v pátek ráno, aniž bych toho moc vypil, unavenej z fotbalu a pozdější ulehání k spánku mělo za následek totální nechuť vstávat. Ale nějak jsem to zvládl a i když hodně znaven jsem skákal v šest do bazénu :-). Rozplav ještě šel, ale postupně jsem uvadal a pro mě závěrečné padesátky motýlem jsem už počítal andělíčky :-). Odpoledne jsem nakoupil lampióny, svíčky a v podvečer jsem šel s klukama na Lagunu, kde se konal lampiónový průvod za strašidly. Pěkná procházka, klukům se to líbilo a lampióny vydržely skoro až k domovu :-).
V sobotu, opět ještě za tmy jsme s bráchou vyběhli. Opět jsme to vzali směr Čekyně, trochu kopečky, a mělo to být kratší než minule, nebylo tolik času, ale tak dobře jsme to naplánovali, že to bylo ještě o pár stovek metrů delší :-). I tak to byl dobrý výběh a v osm bylo splněno :-). Pak s Fildou na trénink, kde byl nominován na nedělní zápas v Kroměříži, to bylo radosti :-) a současně vypravit Adoša do Hodonína, oběd a hurá směr chata, vypustit vodu a chatu "zazimovat" a sobota byla za náma.
V neděli dopoledne jsem hrál zápas 1.PLMK. I když už jsem s fotbalem už skončil, brácha mě přemluvil ať si s něma  jdu zahrát, že je jich málo. Vyřídili mi registraci a stal jsem se členem S.A.D. Haná :-). Premiéra mi moc nevyšla, a měli jsme jen jednoho na střídání a prohráli jsem 2:1 :-(. To, že jsem to dlouho nehrál, se projevilo a moc jsem se svým výkonem spokojen nebyl. Snad to bude příště lepší. Hned po obědě jsme vyrazili směr Kroměříž, Filda už byl tak natěšený, že vstával v šest a ptal se kdy pojedem. Byla to sranda, jak se ti prcci snaží za každou cenu trefit do puku. Sice jsme prohráli, ale to nebylo vůbec důležitý. Filda byl strašně spokojen, plný zážitků a už se těší na další zápas:-).       
Km Čas
Běh 40,09 3:50:53
Plavání 13,40 5:10:00
Kolo 00,00 0:00:00
Tělocvična +
Fotbal
2:30:00
Celkem 11:30:53

Žádné komentáře:

Okomentovat