1. srpna 2010

30. týden 26.7 - 1.8.2010

Po dlouhé době jsem vyběhl, ale žádná sláva to nebyla :-).Plán na tento týden byl následující :
nebyl žádný

Pondělí 26.7.
.
volno. Dovolená, ale opět jsem nic nedělal :-).
Úterý 27.7. : volno. Dnes už jsem chtěl aspoň vyběhnout, ale hned ráno jsme jeli na chatu a tam jsem celý den pracoval jak ďas a návrat byl až večer a stejně jsem byl utahanej, takže jen sprcha a gaučink :-).
Středa 28.7. : volno. Ráno v práci a odpoledne jsem si udělali výlet a vyšlápli jsme si Hostýn. Aspoň nějaká aktovita než žádná :-).
Čtvrtek 29.7.
:Souvislý běh 10,54 km za 1:02:01. Tak jsem po dlouhé době vyběhl. Nijak jsem to nehrotil, není proč a navíc bylo docela teplo. Takže to byl opravdu pomalý výklus. A opět vše změřeno garminem. Starý byl po trošku složitějším jednání v reklamačním řízení vyměněn za nový, takže zase bude vše změřeno jak má být  :-). Celkově byla průměrná TF 129 a max. byla 138 a průměrné tempo 5:53 min/km. 
Pátek 30.7. : volno. Celý den prší, ¨jedemem na chatu, a chtěl sjem jet na kole, ale za deště na to kašlu :-).
Sobota 31.7. : volno. Jeli jsme na chatu, a odpoledne bylo pracovní, řezal a sekal jsem dřevo. Pak na pivko a večer grilování :-).   
Neděle 1.8. : Souvislý běh 10,99 km za 1:04:07. Dopoledne jsme si šel klusnout, začátek byl do pěkného kopce, během necelých tří kilometrů převýšení skoro 200 metrů. Pak se to pořád vlnilo, prudký seběh a zase mírně do kopce. Ale aspoň změna běh v jiném prostředí a navíc v přírodě je super. Celkově byla průměrná TF 137 a max. byla 156 a průměrné tempo 5:50 min/km.

 KmČas
Běh21,532:06:09
Plavání0,00:00:00
Kolo00,00:00:00
 Celkem 2:06:09

Zhodnocení : Co hodnotit, dva běhy za týden ? Zvládl jsem je super :-).

3 komentáře:

  1. Aldo, toto nevyzerá dobre. Urob s tým niečo!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Pepova věta se stoprocentně hodí i na mě :). Budem s tím něco dělat nebo to ještě chvíli odložíme ?

    OdpovědětVymazat
  3. 2 hodiny běhu je dost drsný trénink, takový objem se mi poslední tři týdny nepodařil. Jestli s tím chcete něco dělat, uberte :-)

    OdpovědětVymazat