31. ledna 2010

4. týden 25.1 - 31.1.2010

Týden, který až do středy v pohodě, ale pak jsem se zdravotně necítil nic moc, odjezd na lyže a jelikož v neděli to pořád nebylo ono raději jsem byl doma.

Plán na tento týden byl následující :

po-P: 200 rozpl, 4x100 K-Z stridat po 50, 4x50KN, 4x50Pruce-Knohy, 500TCV, 4x50P na max/ start 2', 8x50K / start 1',
         4x50P na max /start 2', vypl 200 libovolne
ut- P: 200rozpl, 4x500K/start 10' , 200vypl
     B: klus 10 km volne
st- P: 200rozpl, 2x1000K/ mezi 50P , 200vypl
     C: trenazer 60'
ct- : 200rozpl, 100KN, 500TCV, 8x150K/start 3' , 200vypl
pa- volno - jsme na horách lyžování
so- volno -  stále na horách lyžování.
ne- vytrvalost 25km


Pondělí 25.1..
: Plavání 2,6 km za 1:20. 200m rozplav za 3:38, 4x100 K-Z stridat po 50 za 9:33, 4x50KN ( všechny cca 1:35), 4x50Pruce-Knohy, 500TCV (300m - 50 m záběr jednou rukou druhá natažena, 200 m dobíhaný kraul), 4x50P na max/ start 2' ( vše za cca 1' ), 8x50K / start 1' ( vše za cca 50 s), 4x50P na max /start 2' ( vše za cca 1' ), 300m výplav. Dnes mi Michal připravil novinku, no spíš celý trénink byl pro mě nový, většinu co jsem měl uplavat jsem ještě nikdy neplaval. A bylo toho tolik, že jsem si to musel napsat na lísteček, abych na něco nezapomněl a snad jsem zkratky pochopil :-). Střídání kraul a znak docela dobrý, sice znak pomalej, ale zvládl jsem to :-). Kraul nohy to znám :-), prsa ruce a kraul nohy, zajímavý, jen jsem si zapomněl zapnout stopky :-). Technická cvičení klasika, a pak prsa naplno. Moc jsem si nevěřil, ale minuta na bazén mě docela překvapila, to není zas tak špatný, i když ke konci měl bolely trochu ruce, ještě že byl delší čas na odpočinek :-). Kraulové úseky ze začátku dobrý, ale ke konci už mě bolely ruce. Závěrečné prsařské úseky opět v minutě, ale ruce už bolely fest :-). Na závěr už jen pohodový výplav. Musím konstatovat, že tento trénink se mi líbil, a i když toho nebylo naplaváno tolik, ruce dostaly zabrat docela dost.
Rotoped 30,20 km za 1:00:00. Večer jsem si sedl na rotoped, kdoví jak to bude ve středu, tak pro jistotu, ať mám naddělaný :-). Celkově byla průměrná TF 109 a max. byla 119 a průměrná rychlost 30,2 km/h. 
Úterý 26.1. : Plavání 2,4 km za 50:00 min. Rozplav 200m za 3:33, 4x500K/start 10' ( 9:34, 9:32, 9:45, 9:28), 200m výplav. Po včerejšku mě bolely ruce, ale jiné svaly než jindy :-). Po pohodovém rozplavu jsem šel na to. První pětistovka šla ještě z tuha, rukám s emoc nechtělo, ale čas celkem dobrý, druhá už byla lepší, a pocitově uvolnějeji,a le čas skoro stejný jako první. Třetí už jsem začal pociťovat únavu a podle toho byl i čas a poslední jak už bývá u mě zvykem, jsem se žvejkl a nakonec z toho byl nejlepší čas, ale poslední stovka už byla na hraně a začaly se ozývat lýtka :-). Pak už jen pohodový výplav a mám to za sebou :-).   
Běh 10,62 km za 59:47. Kdybych měl více naběháno, tak bych na dnešní běh nešel. Inverze jak prase, výstraha, že by se nemělo vůbec vycházet, a teplota začala klesat pod -10C. Oblečen sice teple, v tom problém nebyl, ale studený vzduch se průduškám moc nelíbil. Takže jsem to musel opět jen pomalu odklusat. Celkově byla průměrná TF 134 a max. byla 140 a průměrné tempo 5:38 min/km.  
Středa 27.1.Plavání 3,0 km za 1:20. Rozplav 200m za 3:38, 2x1000K/ mezi a po  50P (18:42, 18:44), 500 m za 10:19, 200m výplav. Tak dnes ráno byla kosa jak sviňa, nějak to ráno sice nebylo ono, snad to nebude nemoc, ale byl jsem statečnej a na kole jsem na bazén dorazil :-). Jen šatnářka se někde toulala, tak jsem musel čekat 10 min. na čip :-(.  Ale to mě vůbec nerozhodilo :-). Rozplav v pohodě, a hurá na první kiláček, jsem si říkal, že bych to mohl dát někde kolem 19:30, první pětistovka byla kolem 9:20, slušný začal jsem uvažovat o čase kolem 19:00, a nakonec z toho byl solidní osobáček za 18:42. Tak tohle mě otěšilo, koho by také osobák v čemkoliv nepotěšil že :-). Po volné padesátce prsa jsem se vydal vstříc dalšímu kiláku. V bazéně už bylo opět dost lidí, takže čas kolem 19:15 beru. Ale i druhý kilák se mi plaval celkem dobře, sice už únava byla znát, ale současně se mnou plaval chlápek, sice o něco rychleji, ale i tak jsem se ho snažil držet. Soustředěn více na techniku byla první pětistovka kolem 9:30, solidní, mohlo by to klapnou někde kolem 19:00. Pořád to šlo, a začalo to vycházet, že by to mhlo být i pod devatenáct. Poslední stovku jsem už jel naplno a čas se zastavil na 18:44, super, super :-) Ještě, že to plavání mi  dělá radost, když ten běh je teď takový nijaký :-). Po padesátce prsa jsem si dal pohodovou pětistovku a pak už jen výplav prsama a hurá do práce sice unaven, ale dnes spokojen :-).
užil :-).
Večer měl být rotoped, ale celý den mi nebylo dobře spustila se rýma, začalo škrábat v krku a tak nějak jsem byl unavenej, takže jsem rotoped vypustil a kurýroval se čajem s medem a citronem a zvýšil přísun vitamínů.
Čtvrtek 28.1. : Po dlouhé době jsem dnes nešel ráno plavat.  Sice jsem se cítil už líp než včera, ale nechci nic riskovat, odpoledne jedeme na hory tak raději oželím jedno plavání, než abych hory proležel. Cesta na hory v pohodě, jen večerní lyžování neklaplo, o to více pařilo večer :-).     
Pátek 29.1. : volno. I když se večer pařilo, lyžovat se šlo :-).    
Sobota 30.1. : volno. Opět celý den na lyžích, návrat domů a bylo toho za dva dny dost :-).         
Neděle 31.1. : volno. Ráno už mě opět bolelo v krku, z lyží celý domlácený, takže jsem jen odpočíval a zítra ráno určitě plavat nepůjdu.  

 KmČas
Běh10,620:59:47
Plavání8,03:30:00
Kolo30,201:00:00
Tělocvična 0:00:00
Celkem 5:29:47

Zhodnocení :  Začátek týdne dobrý, ale nachlazení koncem týdne nepřešlo ani na horách, takže v neděli delší běh neklapl. Snad budu opět zdravotně brzo fit :-).
Za leden jsem zvládl uběhnout 108,72 km za 10:26:39, v průměrném tempu 5:46 max TF 174 průměrná TF 132, odplaval 43,30 km za 18:20:00 a ujel na kole, teda spíš na rotopedu 331,70 km za 10:50:00 průměrnou rychlostí 30,6 max. TF 137 a Avg. TF 112. Celkově to dělá 41:06:39.

6 komentářů:

  1. no sláva, 2 týdny po sobě víc než Ty:-) A to nebýt v pátek zavřený v Přerově bazén, měl bych i víc naplaváno.
    I když ono lyžování s kocovinkou organismus jistě řádně prověří:-D

    OdpovědětVymazat
  2. A tento týden toho bude také více, pořád nejsem zdravotně 100% fit, a dokud nebudu, nic dělat nebudu, takže asi do středy bude nula :-(.
    A to jsi nevěděl, že jsou prázdniny a bazén je otevřen až od 10:00 :-).
    Řekl bych, že umím lyžovat docela dobře, ale bylo to letos poprvé, úplně jiný pohyb, zapojíš jiný svaly a bylo to poznat. A jak říkáš, s kocovinkou ještě více :-).
    Navíc jsem učil lyžovat nejmladšího syna a to dalo také pěkně zabrat se sním tahat na vleku a při jízdě to samé. Spocenej více než při lyžování :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Aldo, plavání kurevskej pokrok. Furt jsem se uklidňoval, že máš kilák přes 20 a teď 2x po sobě 18:42 (18:44). To abych vyrazil už taky do bazénu po půl roce. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Že jo, aspoň v něčem se daří zlepšovat :-).
    S tvým talentem to bude stačit 14 dní před závodem, hlavně nic neuspěchěj :-D.

    OdpovědětVymazat
  5. Aldaman: U Jožky na blogu jsi se ptal na kliky Rotor. Jsou to oválné kliky umožňující snadněji překonávat mrtvé body při šlapání. Tady máš link http://www.cyklodiskuze.cz...-rotor a ještě tady: http://www.nakole.cz...y-rotor.html Kdyžtak pohledej dál.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc na link, pročtu :-).

    OdpovědětVymazat