1. listopadu 2009

44. týden 26.10 - 1.11

Konečně přestěhovaný, tak snad už bude zase vše v normálu.

Pondělí 26.10.Plavání 2,0 km za 50:00. Rozplav 500m za 9:52, 400m kraul - 50 m záběr jednou rukou druhá natažena, 500m neměřeno, 6x25 m kraul naplno 25 m volně, 300m výplav.  Po dlouhé době opět zaplavána pětistovka pod deset, a to i s  nevynuceným krátkým zastávením uprostřed bazénu :-).
Úterý 27.10.
: volno. Odpoledne práce v bytě :-(. 
Středa 28.10. : volno. Konečně stěhování :-).
Čtvrtek 29.10. : volno. Škola zavřená, tím pádem není ani fotbal a stejně bych nešel práce bylo jak na kostele.
Pátek 30.10.  : volno. Jen práce v bytě, už toho mám plný zuby.   
Sobota 31.10. : volno. Pomalu se to blíží k normálu a už je to skoro vše hotový :-).  Večer se ještě dodělávala dlažba a trochu jsme to zapili :-). 
Neděle 1.11. : volno.  Zapil jsem to více než bylo zdrávo, celý den jsem se z toho dostával.    

 KmČas
Běh0,00:00:00
Plavání2,00:50:00
Kolo0,00:00:00
Tělocvična 0:00:00
Celkem 0:50:00
 

Zhodnocení : Tak opět nic, ale unaven jsem více než když bych trénoval. Od rána do večera v jednom kole, ještě, že už to skončilo, jsem přestěhovaný a až na malé detaily už je vše hotovo.  

7 komentářů:

  1. Ty jsi vožralej ještě teď, řekl bych. Podívej se, cos vypotil do tabulky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Po Absintu se dějou věci... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Když už nemůžu trénovat, tak si aspoň něco vymyslím. Prostě jsme všichni stejní :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, ještě, že vás tu mám, jinak by to bylo odtrénovaných hodin co :-D.
    Ale tahle malá oslava by se mohla tolerovat ne, když jsem měl zrovna narozeniny :-).

    OdpovědětVymazat
  5. :::::-----))))) Tak všechno nejlepší !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Nefňukééééééééééééééj!

    OdpovědětVymazat