4. října 2009

40. týden 28.9. - 4.10.

Po tréninkové stránce nic moc, ale jinak změn hodně :-)

Pondělí 28.9. : Souvislý běh 19,04 km  za 1:48:59. Státní svátek a opět klapl ranní společný běh s Ječmínkem. Zvolili jsme stejnou trasu jako minule a běh se opět povedl. Martin sice tvrdil, že ho bolí nohy, ale i tak běžel opravdu velmi dobře. Kila co šla dolů a naběhané kilometry se projevily na výkonu a jestli tak bude pokračovat a vyhnou se mu zranění, obávám se, že příští sezónu mu budu opět na závodech okukovat záda :-).  Celý běh se opět se suprově pokecalo a opět se neprobralo vše :-). Já sám jsem to také zvládl i když mohlo to být lepší. Ale co bych chtěl, když člověk vyběhne jednou týdně. Celkově byla průměrná TF 138 a max. byla 154 a průměrné tempo 5:43 min/km.
Úterý 29.9. : volno. Jak už jsem avizoval, říjen bude na pytel, jelikož jsme koupili byt, který je nutno celý opravit. A dnes byl ten šťastný den, kdy jsem dostal od bytu klíče, proběhl převod veškerých plateb na mě a navečer se už byl stavitel podívat co ho čeká a nemine. Návrat domů  večer a to už se mi opravdu nikde nechtělo.
Středa 30.9. :  Plavání 2,0 km za 50 min. Když už nic nevychází odpoelden musím dělat aspoň něco ráno :-). Rozplav 200m za 3:45, 400m kraul jednou rukou, 2x500m (11:03, 11:44) výplav 400m. Nejdříve jsem si dal na zahřátí dvoustovku, pocitově nic moc i když jsem se snažil plavat pomalu docela sjem se zadýchal :-), i když čas zas tak špatnej nebyl. Kraul jednou rukou, to už bylo daleko lepší, tento cvik mě baví a pocitově se mi zdá, že i s vodou splývám. Zajímavé, že při tomto cviku pocit "potápění" nemám, ale když mám ruce střídat tak jo. Také jsem si všiml, že při plavání zbytečně moc kopu nohama a to mě unavuje a při kraulu jednou rukou tomu tak není a plavu stejně rychle. A proto jsem se snažil kopat přiměřeně a ruce opět s důrazem na techniku. První pětistovka celkem, dle mého názoru, celkem v pohodě, občas se sice člověk zapomene, ale to se snad s přibývajícími uplavanými metry bude jen zlepšovat. Druhá už byla pomalejší, ale není kam spěchat, momentálně raději plavu pomaleji a soustředím se abych plaval technicky dobře. Na závěr už jen výplav.   
Čtvrtek 1.10.: volno. Opět den, kdy jsem po práci neměl na nic čas. Nejdříve na chatu pro brusku, s mladším na trénink a návrat domů večer :-(.  
Pátek 2.10. : volno. Hned po práci jsme šli k našim, táta měl včera narozky tak jsme mu šli popřát.    
Sobota 3.10. : volno. Od rána práce v bytě, vybourat staré jádro, a v panelu vyřezat drážky na nové rozvody eletriky. 
Neděle 4.10. : volno. Opět práce v bytě, sice navečer už jsem byl hotov, ale unaven, nejsem zvyklej na práci rukama :-). Navíc, se o mě pokoušelo nějaké nachlazení, k tomu střevní potíže, takže jen čaj a postel.  

  KmČas
Běh19,041:48:59
Plavání2,000:50:00
Kolo0,000:00:00
Celkem 2:38:59
 

Zhodnocení : Není co hodnotit a bude to čím dál horší, aspoň co se týká října, lítání kolem opravy bytu zabere hodně času a pak stěhování.
Celkem jsem v září zvládl uběhnout 91,54 km za 8:33:58, v průměrném tempu 5:37 max. TF 172 průměrná TF 140, odplaval 9,3 km za 4:00:00 a ujel na kole 70,98 km za 2:39:08 průměrnou rychlostí 26,8 max. TF 171 a Avg. TF 146. Celkově to dělá 15:13:05.

Žádné komentáře:

Okomentovat