23. srpna 2009

34. týden 17.8 - 23.8

Opět týden, kdy jsem se k ničemu nedostal, bylo pěkně, blíží se konec prázdnin, tak jsem využil posledního koupání :-).Pondělí 17.8. : volno. Od časného rána se synem na hokejovém turnaji v Rožnově pod Radhoštěm. Ono je to vlastně jen zastřešená ledová plocha, bez tribun, o to větší byla zima, teplota nepřesáhla 7 stupňů, a když člověk vyšel ven do toho vedra pro organizmus nic moc :-(. 
Úterý 18.8.volno. To samé co v pondělí :-).     
Středa 19.8. : Souvislý běh 12,04 km za 1:04:06. Po práci takový lehký výběh. Celkem jsem byl překvapen, že na docela nízkých tepech docela obstojné tempo :-).  Celkově byla průměrná TF 139 a max. byla 152 a průměrné tempo 5:19 min/km.        
Čtvrtek 20.8.volno. Ráno jsem se nedonutil k rannímu běhu, a odpoledne jsem šel s klukama na koupaliště a vrátili se až večer, doma návštěva, už běžet nešlo.  
Pátek 20.8. :  volno. Sice jsem chtěl navečer vyběhnout, ale bylo hezky klukům se z koupaliště moc nechtělo, a tak díky pozdnímu návratu už jsem nic nezvládl
Sobota 21.8. : Souvislý běh 18,04 km za 1:35:54. Po dlouhé době konečně něco delšího a opět hned ráno. Do otočky proti mírnému větru a raději na jistotu :-). Zpět jsem trochu zrychlil a docela solidní tempo na netrénujícího tlouštíka :-). Celkově byla průměrná TF 146 a max. byla 166 a průměrné tempo 5:19 min/km.
Neděle 22.8.
: volno. Hned ráno jsem jel na chatu. Bylo potřeba ještě něco dobrousit před nátěrem.

 KmČas
Běh30,092:40:00
Plavání0,000:00:00
Kolo0,0000:00:00
Celkem 2:40:00

Zhodnocení : Co bych asi hodnotil, když jsem nic nedělal :-)

2 komentáře:

  1. kurnik kde Ty tu dovolenou furt bereš? To se tak někdo má:-)

    OdpovědětVymazat
  2. to víš jak naškudlíš za celý rok tak si potom můžeš užívat :-).

    OdpovědětVymazat