8. března 2009

10. týden 2.3 - 8.3

Z toho týdne jsem měl díky jarním prázdninám obavy, které se trochu naplnily.

Plán na tetno týden byl následující :
po- P:rozpl. 200, 2x800K/pauza 2', vypl 200, poska cele telo
  - kolo 90' venku
ut- vytrvalost 16km na 150
st- P: rozpl. 200, 4x400K/pauza 1', vypl 200
  - kolo 90'venku
ct- volno
pa- volno - dle moznosti
so- volno - dle moznosti
ne- dlouhy klus 20km na 140
Pondělí 2.3.
: Plavání 2,1 km za 50 min. Tento týden jsou u nás jarní prázdniny, manželka chodí do práce takže budu většinou hlídat děti já. Dnes mi to na bazén dopoledne vyšlo. Byla to opět paráda v bazénu se mnou dva plavci :-). Nejdříve zahřívacích 200m za 3:39 a pak 2x800m. V prvním úseku se mně ze začátku plavalo nějak těžko, ke konci už to bylo lepší a čas se zastavil na 15:53. Po krátké pauze hurá na druhý úsek. Cíl byl jasný přiblížit se k času z prvního úseku co nejvíc. V půlce jsem ztrácel, už jsme toho měl dost, ale podařilo se mi zrychlit a čas se zastavil na 16:00. Na to, že se mi neplavalo bůhví jak dobře, jsem spokojen. Pak už jen výplav 200 m za cca 5 min.
Souvislý běh 16,08 km za 1:21:29. Musel jsem trochu improvizovat, a jelikož příchod manželky z práce byl později, přesunul jsem běh z úterý na pondělí. Ze začátku to byla pocitově hrůza, z plavání mě bolel celý člověk, zdálo se mi, že mně to vůbec neběží, tepy nízko a nebylo jak je dostat nahoru. Až asi po 6 km se to zlepšilo a na zpět jsem se konečně trochu rozběhl. Zajímavé, že ze začátku jsem běžel cca o 10 s rychleji než, když se mi pocitově zdálo, že mně to běží :-). Celkově byla průměrná TF 149 a max. byla 158 a průměrné tempo 5:04 min/km.
Úterý 3.3. : Kolo 63,72 km za 2:14:19. Ráno sice drobně prší, ale nedá se nic dělat mám na dvě hodinky volno, tak sedám na kolo a vyrážím. Začátek je pořád mírně do kopce, ale docela mně to jede a i zbytek trasy sice už po rovině dojíždím v pohodě. Holt kolo venku, je kolo venku :-). Celkově byla průměrná TF 129 a max. byla 148 a průměrná rychlost 28,5 km/h.
Středa 4.3. : volno. Slíbil jsem klukům, že pojedeme lyžovat a dnes měla volno i manželka, takže lyže byly naplánovaný na dnešek. Sice jsem se cítil trochu nachlazen, ale kluci se už tak těšili, že se to nedalo odmítnout. Jediný kdo nejel byla manželka, která ulehla s nachlazením. Lyžování bylo super, zase trochu jiný sport a změna určitě prospěla :-).     
Čtvrtek 5.3.Kolo 56,14 km za 2:01:18.  Už mně bylo ráno o něco líp a jelikož na víkend předpovídali déšť, udělal jsem si malou projížďku na kole.  Sice trenér vzhledem k nachlazení doporučoval jen hodinku, ale bylo teploučko a toho se muselo využít. S větrem v zádech do 30 km byla jízda super, pak jsem musel šlápnout proti větru a to byl celkem mazec. Bohužel, už večer se mi opět přitížilo a rýmá jak trám. Celkově byla průměrná TF 115 a max. byla 129 a průměrná rychlost 27,8 km/h.
Pátek 6.3. : volno. Po zdravotní stránce nic moc a navíc hned ráno jsem jel se synem do Vyškova. Vyškovský zimní stadion přivítal od pátku 6.3.2009 do neděle 8.3.2009 hokejovou elitu republiky. Městský Bruslařský Klub Vyškov totiž pořádal druhý ročník největšího a nejkvalitnějšího mezinárodní minihokejového turnaje 2.tříd v české republice GRAND PRIX 2009 VYŠKOV. A celé dopoledne na zimáku také nic moc, po příjezdu domů začalo pršet, takže jsem se léčil čajem :-).
Sobota 7.3. : volno. Ráno jsem hlídal děti a v poledne opět hurá do Vyškova. Včera byl synátor v utkání s Boskovicemi vyhlášen jako nejlepší hráč Přerova, tak se dnes jelo z vesela :-). Celý den škaredě prší a to i po večerním návratu domů, a i když mně bylo už o poznání líp raději jsem ještě oddychoval.
Neděle 8.3 : Běh 20,00 km za 1:45:22. Ráno opět Vyškov. Zdravotně se už cítím v pořádku a jelikož návrat byl docela brzo a nepršelo vyběhl jsem. Běh byl na nízkých tepech  a tak to byl pohodový běh až dokonce a bez problému jsem ho zvládl. Celkově byla průměrná TF 140 a max. byla 151 a průměrné tempo 5:19 min/km.

 KmČas
Běh36,083:07:43
Plavání2,100:50:00
Kolo119,864:15:37
Tělocvična 0:00:00
Celkem 8:08:27

Zhodnocení :Týden poznamenaný jarními prázdninami, rýmečkou a synovým víkendovým hokejovým turnajem. Jediné co mě těší je dvakrát kolo venku, které nebylo zas tak špatný. Už aby bylo pěkně a později se stmívalo a na kole jsem mohl jezdit častěji A hlavně ať jsme zdráv !

3 komentáře:

  1. Jojo nachlazení a nemoce, já bych to zakázal. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A ještě špatné počasí !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Co to čtu? Zlomená klíční kost a loket? To ses někde brutálně vysekal a nebo už začlo tělo stagnovat a radši popraskalo? Já ti to říkám furt, že moc dřeš, ale pán ne, má svojí hlavu. :-) Tož táhni a srůstej.

    OdpovědětVymazat