7. prosince 2008

49. týden 1.12 - 7.12

Další povedený týden za mnou, ve kterém bylo trochu více kola.

Plán na tento týden je následující :
Po - P-100R, 400predp z deskou, 4x (spojovane350K+50Z/mezi 1´), 100V
Út - vytrvalost 18 km na prumer 145
St - P-200R, 400predp z deskou, 1000m/ kazdy 4. bazen svizne, 200vypl + vecer rotoped 1h (v tom 10x1´svizne/1volne)
Čt - Rotoped 1h točit lehké převody - vyšší frqce
Pá - volno
So - kolo 90´venku na ujeti, nebo rotoped 1h točit lehké převody - vyšší frqce
Ne - vytrvalost 22km na 150

Pondělí 1.12. : Plavání 2,2 km za 55 min. Dnes se mi, ale vůbec nechtělo vstávat, ale když už mě budík vzbudil, šel jsem. V bazénu, jak to tak už v pondělí poslední dobou bývá bylo docela dost lidí. Nejlepší jsou prsaři staršího ročníku, kteří se pořád pletou do rychlejšího pruhu. R 100m za 1:44, pak klasika 400m s deskou za 10:31. Následných 4x (spojovane 350K+50Z/mezi 1´), jsem si musel trochu upravit, znak vůbec neumím a při zkoušce jsem opět vypil polovinu vody v bazénu, tak jsem raději znak vypustil a dojel to kraulem. První úsek jsem měl za 8:27, druhý za 8:47, třetí za 8:55 a poslední za 8:57. Ke konci už mě docela bolely ruce, takže jsem byl rád, že už jen výplav 100 m za cca 2:15 a honem do práce :-).
Úterý 2.12. : Kolo 44,05 km za 1:35:07. Odpoledne bylo pěkné počasí, tak jsem místo běhu zvolil krátkou projížďku na kole, kdoví, jak bude o víkendu a navíc bylo potřeba otestovat zimní oblečení. Nejdříve jsem se rozjel po rovince, pak menší kopeček a závěr byl také po rovince, ale proti větru. V oblečení bylo teplo a byla velká škoda, že byla tak brzo tma a výjezd jsem musel ukončit, klidně bych ještě hodinku vydržel. Snad bude o víkendu rozumné počasí a opět vyjedu. Celkově byla průměrná TF 131 a max. byla 155 a průměrná rychlost 27,8 km/h.
Středa 3.12. : Plavání 2,0 km za 50 min. Ráno jsem se po včerejším kole cítil trochu bolavej, ale bazén jsme nemohl vynechat :-). Nejdříve jako obvykle pohodový rozplav 200m za 3:45, pak už klasika 400m z deskou za 10:15, a pak 1000m každý 4. bazén svižně za 21:43. Když jsem začal pravidelněji chodit na bazén, začátkem září, tak 1,0 km jsem zvládl za 24:05 a teď je to o více jak 2min. zlepšení a to jsem neplaval nadoraz. Vida, pro mě potěšující zpráva, že se zlepšuji. Za chvilku už by to mohlo být pod 20min. :-). Na závěr už jen výplav 400m za cca 10 min.
Souvislý běh 18,63 km za 1:38:18. Jelikož včerejší běh jsem vyměnil za kolo, dnes jsem msuel vyměnit rotoped za běh. Mohl jsem, ale až večer a nechtěl jsem běžet mimo město, tak jsem se motal kolem řeky Bečvy. Ze začátku pohoda, kolem 6 km mi to nějak nešlo, ale po cca 3 km už zase pohoda a nakonec to dalo slušné průměrné tempo. Celkově byla průměrná TF 143 a max. byla 152 a průměrné tempo 5:17 min/km.
Čtvrtek 4.12. : Rotoped 33,40 km 1:00:04. Vůbec se mi nechtělo, už toho mám za celý týden docela dost, ale nakonec jsem se donutil a na rotoped sedl, po asi 5 min. na rozjetí jsem zařadil 10x1´svizne/1volně. Zajímavá změna, a aspoň první půlhodinka uběhla rychleji, než normálně :-). Pak už jsem jen sledoval TV a čekal, až čas překročí 1h. Celkově byla průměrná TF 126 a max. byla 146 a průměrná rychlost 33,4 km/h
Pátek 5.12. : volno. Hurá, i kdyby bylo něco v plánu, dnes bych nic nedělal, volno mi jen prospěje. Navíc dnes chodí Mikuláš, čert a anděl, na náměstí je program pro děti, takže půjdeme s klukama na náměstí, a pak jsme byli pozvaní k rodičům na menší oslavu narozenin.
Sobota 6.12. : Kolo 61,53 km za 2:13:23. Ještě ráno jsem nevěřil, tomu, že vůbec na kolo sednu. Včerejší oslava se trochu zvrtla a chytl jsem pěkného draka. Bolest hlavy musel zažehnat ibalgin a na žaludek, bylo dobrá česnečka. Nějak jsem se dal do kupy a jelikož, bylo nádherné počasí, teplo a skoro jasno výjezd jsem uskutečnil, ale pro jistotu jsem zvolil jen rovinu. Ze začátku jsme se docela trápil, asi prvních 10 km jsem jel proti větru a byl rád, že to bylo někde kolem 22 km/h, ale pak se to nějak upravilo, asi jsem začal střízlivět a už to docela jelo. Mělo to být jen 90 min, ale počasí bylo opravdu luxusní, tak jsem to trochu natáhl. Ani jsem nečekal, že to po včerejšku tak dobře zajedu. Celkově byla průměrná TF 126 a max. byla 145 a průměrná rychlost 27,7 km/h
Neděle 7.12. : Souvislý běh 22,03 za 1:56:03. Pokud jsem chtěl běžet, tak jsem si musel trochu přivstat, jelikož v 8:00 jsem musel být i se synem na zimáku a odjížděli jsme na mistrák. Takže jsem vyrážel v 5:20, všude tma, většina lidí spí, jen já s čelovkou vyrazil na běh, prý nejsem normální :-). Ale bylo mi jasné, že už se mi pozdě odpoledne nebude chtít, tak to byla jediná možnost. Samotný běh byl v pohodě bez nějaké krize i s pravidelným odskočením si do křoví :-). Celkově byla průměrná TF 141 a max. byla 156 a průměrné tempo 5:16 min/km.


KmČas
Běh40,663:34:21
Plavání4,21:45:00
Kolo138,984:48:34
Tělocvična
0:00:00
Celkem
10:07:55


Zhodnocení
: Řekl bych, že to byl docela slušný týden, potěšující zpráva v plavání se trochu zlepšuji a kolo se také povedlo.

15 komentářů:

  1. čoveče běháš fakt rychle, o takovém tempu se mi může jenom zdát. Ještě jsem aspoň tento týden potrénoval o 5 minut déle, než ty:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš konečně jsi nazval věci pravými jmény:))) Malím toho draka:))) Ale klobouk dolů, že jsi v sobotu vůbec něco dělal:))) To jsem ti vůbec nevěřil:))) Jen tak dál!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Celkem ziram, jak Ty i JM hodne trenujete, IM musi byt totalne spokojeny:) Fakt jste prekvapili, ale Ty rozhodne vic.

    OdpovědětVymazat
  4. \"Takže jsem vyrážel v 5:20, všude tma, většina lidí spí, jen já s čelovkou vyrazil na běh, prý nejsem normální\" - tak to je úplne samozrejmé, že nie si normálny - takto vstávať v nedeľu - to by ma zabilo. O tomto čase som ochotný vstávať max. 4x do roka kvôli ironmanovi. Inak ani za svet - máš môj obdiv - to by som fakt nemohol.

    OdpovědětVymazat
  5. Z běhu mám radost, doufám, že to dlouho vydrží a bude to čím dál lepší. Akorát ještě před během jsou další dvě disciplíny a ty rozhodnou zda se vůbec rozeběhnu :-).
    JM: Naschvál běháš pomaleji, aby jsi měl více hodin odtrénováno :-D.
    Juraman: také jsem se ze začátku pěkně trápil, ale trenéra nezajímá, že jsem se ožral a tím vypustil trénink :-).
    Devče: Pořád je to v rámci možností. A jak mě poučil IM výsledky jsou odrazem treninkového úsilí :-).
    IJ: Je potřeba natrénovat vše i vstávání :-D. Ale je prada, že tak brzo vstávat už chce morál, zatím jsme na začátku přípravy člověk je odhodlán a nabuzen, tak to jde lehčeji:-). Navíc, člověk už měl splněno, tak se nemusel zbytek dne trápit vymýšlením, kdy bude moci jít běhat :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Já ti nevím, mně přijde, že se moc honíš, na to, že je prosinec:-) Já vím, každý jsme jiný. Kdybych já trénoval, tak přece jen volněji. Piánko. Na kole i na běhu. No možná... bych ale přidal nějakou tu bonusovou minutu či hodinu navíc:-)

    OdpovědětVymazat
  7. vl001: teda tomu moc nerozumím, napřed, že se moc honím, a pak by jsi mi ještě nějakou tu hodinu přidal ?
    Běh byl celkem pohodový, žádný honění, a kolo také žádná divočina co by jsi chtěl po draku :-D.

    OdpovědětVymazat
  8. zase rychleji plavu :P

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to asi foukal správný vítr - na kole v prosinci máš lepší rychlostní průměr než na Grafilitu, i tempo běhu je tuším rychlejší než tvůj maratonský průměr? Prostě já bych spíše malinko pomaleji a víc. Anebo ses hodně zlepšil. Já prostě tak rychle často neběhám a vlastně ani nejezdím.

    OdpovědětVymazat
  10. JM: minulý týden jsi neplaval :-D.
    vl001: To bdue tím, že není takové horko :-).
    Grafilit to byla jen taková zkouška, abych zjistil jak na tom jsem. Na kole bylo najeto asi 200km + 200 rotoped. Navíc to horko to byl opravdu mazec. Sobotní kolo bylo opravdu odjeto na pohodu, ale do 90 km ještě 30 chybělo, třeba by mi došlo a bylo to stejný jak v Litovli :-). A horko, to mi opravdu moc nesedí, i na maratonu jsem díky teplu musel zpomalit. Delší běhy na jaře při přípravě na maraton jsem běhal na stejném tempu.

    A nebo jsem se opravdu zlepšil :-D

    OdpovědětVymazat
  11. no jo, neplaval a naschvál, kromě toho, že jsem běžel pomalu, jsem naběhal i o 16km navíc:-) Jak to tak sleduju, nebude trvat dlouho a kromě plavání už s Tebou budu hrát jenom šachy, abych měl nějakou naději na výhru:-D

    OdpovědětVymazat
  12. JM: ty dokážeš vždycky pobavit :-). Ještě hodně vody proteče v Bečvě, až se v některém závodě k tobě přiblížím, natož porazím. Ale připouštím, že se o to pokusím :-D.
    P.S. šachy neumím vůbec, a učit se je v blízké budoucnosti učit nehodlám :-).

    OdpovědětVymazat
  13. JM:jestli chceš zvednout sebevědomí tak si domluvíme běh spolu. Bude stačit 10km,ale nesmíš běžet moc rychle a daleko, aby jsi mě stihl křísit:)))

    OdpovědětVymazat
  14. no Aleši jak Tě tady tak sleduju, tak už v Otrokovicích mne před Tebou můžou zachránit jedině křeče do lýtek:-)
    Jirko, na běh se můžem někdy domluvit, byť já teď chodím prakticky jenom ráno.

    OdpovědětVymazat
  15. JM: Právě křeče bude největší problém, zatím při čem mě nechytly tak je kolo, ale po kole při běhu skoro vždy :-).
    Teď momentálně jsem měl problémy jen jednou při plavání, ale po doplnění vitamínů a minerálů zase vše relativně v pohodě.
    No uvidíme snad tím, že bude něco natrénováno, tak se křečím vyhnu.

    OdpovědětVymazat