13. července 2008

28. týden 7.7 - 13.7

U mě nic nové stále mám ortézu a odpočívám, ke konci týdne jsem už zkoušel chodit bez ortézy a docela to šlo.

Pondělí 7.7. : volno. Nic jsem nedělal
Úterý 8.7. : volno. Když už nemůžu nic dělat, aspoň jsem si dal dohromady kolo. Vyměnil pláště, duše a kolo je nachystáno na vyjížďku, škoda, že jet nemůžu :-(
Středa 9.7. : volno. Už mě to vůbec nebaví.
Čtvrtek 10.7. : volno. Pomalu odkládám ortézu. Odpoledne krátká procházka do Michalova a docela v pohodě. Jen chůze do schodů a ze schodů, ještě moc nejde. Ale díky aspoň za to :-)
Pátek 11.7. : volno. Musím se pochlubit, dnes už jsem celý den bez ortézy a je to čím dál lepší. Na nějaké sportování to rozhodně ještě není, ale hlavní je, že už můžu chodit bez té pitomé ortézy. Odpoledne jsem zajel s dětima do nedalekých Kozlovic, 3 km po krásné cyklostezce, kde je pěkný sportovní areál s bazénem. Jel jsem na kole, pomalu s mladým na štangli a docela to šlo. Bazén není sice moc velký, ale pro děcka ideální a hlavně bylo málo lidí což bylo super. Zkusil jsem dát pár temp plavání co na to koleno, ale ještě je moc brzo. Prsa nejdou vůbec, koleno stále bolí, u kraulu je to lepší, ale také nic moc, aspoň že blbosti s dětima dělat šlo :-).  
Sobota 12.7. : volno. Sice hlásili bouřky, ale ráno bylo opět pěkné počasí, manželka šla do práce a já jel opět na kole s dětima do Kozlovic. Řekl bych, že je noha čím dál tím lepší, druhý den bez ortézy a při chůzi už skoro žádný problém.
Neděle 13.7. : volno. A do třetice opět návštěva Kozlovic, sice už ne na bazén, ale odpoledne se stavil brácha, že tam jedou tak jsem jeli také, co doma že.

 KmČas
Běh00
Plavání00
Kolo00
Celkem00
 

Zhodnocení : Nemůžu dělat stále nic, a tak jen přibírám na váze už mám 87 kg, za 10 dní 4 kila nahoru.  A neřekl bych, že bych jedl víc než normálně, ale celý můj pohyb za posledních 10 dní spočívá v návštěvě zahrádky 200 m od domu, kde si dám nějaké to pivenko a opět stejnou trasou zpět domů. Že by to bylo z toho piva :-D ? Zatím mě to nechává klidné, jak budu zdráv vše to vyběhám a vyjedu na kole :-). Konec týdne mě naplnil optimismem, od pátku už chodím bez ortézy, na kole se jeví koleno v pohodě, plavat zatím nejde a běh jsem zatím nezkoušel vůbec, dokud nesejdu schody nahoru a dolů v pohodě, běh pokoušet ani nebudu. Když to bude pokračovat tak jak teď, začátkem srpna po návratu z dovolené, bych už mohl být zcela fit. Hlavně nic neuspěchat :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat