10. prosince 2007

Týden 3.12 - 9.12

Tak tento týden jsem, po několika radách, opravdu proflákal, ale myslím, že to není na škodu si trochu odpočinout. Navíc jsem se necítil 100% fit. Takže kromě čtvrtečního fotbálku, sobotního ranního výběhu a odpoledního hokeje jsem nedělal nic.

Pondělí 3.12. : volno. V neděli jsem byl hrát hokej a pak ještě běh, tak dnes si volno zasloužím, navíc se necítim na 100%, pořád se po ránu probouzím zahleněnej, tak raději budu odpočívat.
Úterý4.12. : volno, ráno opět zahleněnej´tak raději zůstávám doma, odpoledne už to bylo lepší, ale hlídal jsem děti a večer už se mi nechtělo.
Středa 5.12. : volno. Pořád to není zdravotně ono, tak raději zůstávám doma. Už je to, lepší tak snad to není nic hroznýho. Navíc je Mikuláš a je potřeba se věnovat dětem a večer jsem už nešel, aby si mě třeba nevzal čert :-).
Čtvrtek 6.12. tělocvičnu nemůžu vynechat. Od října do dubna chodím pravidelně do tělocvičny od 18:30 do 20:00. Do naběhaných kilometrů si to nepíši, ale je to docela makačka. A po fotbálku následuje zasloužená odměna v podobě zlatavého moku.
Pátek 7.12. : volno, tělocvična byla docela výživná a tak odpočívám, navíc v sobotu mám naplánovaný ranní výběh a odpoledne hokej.
Sobota 8.12. : souvislý běh 19 km za 1:54:27. Zdravotně to už vypadá dobře a tak jsem se už těšil jak vyběhnu, navíc jsem byl domluvený s Ječmínkem Máselníkem a měl jít i brácha. Oba dorazily a byl to opět skvělý výběh, žádná divočina, taková pohodička. Na běh s Ječmínkem se vždy těším, během běhu pokecáme, a vždy to rychle uteče, ani člověk nepozná, že už má tolik v nohách. Odpoledne jsem byl se synem bruslit a navečer jsem měl sraz ze základky po 18 letech, a jelikož jsme byli hokejová třída, měli jsme před posezením u zlatavého moku hodinu hokej. Takže od 17:00 do 18:00 hokej a pak hurá do hospody. Sraz se vydařil a v 5:15 jsem dorazil domů.
Neděle 9.12. : volno. Vzhledem k pozdnímu návratu domů, jsem volno jen uvítal. Moc jsem toho do oběda nenaspal, děti neměli pro mé spaní moc pochopení, a tak jsem musel využít i odpoledního klidu a ulehl. Navíc se mi nějak spustila z nosu rýma. Takže jsem absolvoval jen příjemnou odpolední procházku.

 Km Čas
Běh 19,0 1:54:27
Tělocvična
1:30:00
Hokej
1:00:00

Zhodnocení : Takový odpočinkový týden. Moc jsem toho nenaběhal, ale od pondělka jsem nebyl 100% zdravotně fit a tak nějak jsem se cítil unaveně, tak jsem raději relaxoval. Asi to byl teprve dozvuk únavy z maratonu. Sobota se povedla se vším všudy, takže týden hodnotím pozitivně. Příští týden už bych toho chtěl, ale naběhat více, doufám že už se budu cítit zdravotně fit (rýma snad bude jen důsledek pozdního návratů domů) a půjde vše v pohodě.

Žádné komentáře:

Okomentovat