25. listopadu 2007

Týden 19.11 - 25.11

Tento týden byl jen takový odpočinkový, nebylo potřeba před sobotním maratonem divočit, co jsem nenaběhal do teď už stejně nestihnu, tak ať jsem aspoň odpočinutý. A podařilo se, v sobotu jsem si zaběhl osobáček v maratonu.

Pondělí 19.11. : regenerační běh 10 km za 54:40. Opravdu pohodový výklus, při nízkých tepech.
Úterý 20.11. : regenerační běh 8 km za 42:31. Po dlouhé době jsem nemusel ráno vstávat a mohl jít odpoledne. Opět pohodový výklus. Večer mně nebylo zrovna nejlíp, tak doufám, že nebudu nemocný.
Středa 21.11. : volno. Už je mi opět dobře, ale raději si dám volno, ve čtvrtek je tělocvična, tak ať nejsem moc unavený.
Čtvrtek 22.11. : pravidelný fotbálek v tělocvičně. Od října do dubna chodím pravidelně do tělocvičny od 18:30 do 20:00. Do naběhaných kilometrů si to nepíši, ale je to docela makačka. A po fotbálku následuje zasloužená odměna v podobě zlatavého moku.
Pátek 23.11. : regenerační běh 6,3 km za 33:27. Pohodový výklus před maratonem a zítra hurá do Ostravy-Poruby.
Sobota 24.11. : závod 42,195 m za 3:55:06. Dvojmaraton v Porubě běžel jsem jen v sobotu. Podrobný popis naleznete zde.
Neděle 25.11. : regenerační běh 8 km za 45:47. Pohodový výklus, po Praze jsem byl rád, že se ploužím, a teď naprosto v pohodě. Jediné co mi pokazilo radost z běhu bylo, že po 5 minutách začalo dost pršet.


KmČas
Běh
74,56:51:31
Tělocvična

1:30:00

 

Zhodnocení : Spokojenost. Celý týden jsem se v podstatě flákal (až na čtvrtek, po tělocvičně jsem toho měl plný zuby) a připravoval na sobotu, A v sobotu zaběhnutý osobáček v maratonu to potěší.

3 komentáře:

  1. no vidíš, je to tam pod 4 a zas tak moc ses nehonil, aby to na jaře nešlo ještě o hodně lépe:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kam Ti zmizel zápisek z Porubského maratonu? Ráno tady byl a teď když jsem si konečně našel čas na přečtení, tak článek nikde!!

    OdpovědětVymazat
  3. Musel jsem ho dopast a doplnit foto. Teď už by měl býát O.k. :-))

    OdpovědětVymazat