31. července 2007

Co dál...

Po úspěšně zvládnutém maratonu, jsem začal přemýšlet co bude dál. Sice jsem po maratonu nebyl spokojen jednak s časem a způsobem jak jsem běžel, jelikož, jako většina nováčků na této trati jsem zaplatil nováčkovskou daň a posledních 8-9 km jsem si díky rychlému tempu na začátku závodu pěkně protrpěl. A byl jsem odhodlán vše napravit  v dalším závodě, ale spíš mě lákolo zlepšit svůj čas na kratší trati.  Manželka už pochopila, že tím že jsem uběhl maraton běhání neskončí a tak se ani nedivila, že jsem začal přemýšlet co zlepšovat. Nakonec jsem vybral délku tratě 10 km.

Maraton je super, určitě si dám na podzim ještě jeden, ale teď bude prirota zlepšit se na desítce. Osobní rekord mám 44:09, který jsem si zaběhl 13.1.2007 na rovinaté trati kolem Hulína a tak jsem si dal cíl stlačit čas pod 40 min. Možná trochu troufalé, ale proč ne ? Udělal jsem si  tréninkový plán, za pomocí chytré knížky a začal trénovat. Své úsilí jsem směřoval k datu 9.září, kdy se má běžet desítka na dráze. Už teď ,ale s největší pravděpodobností se mi to asi nepovede a to díky výpadku v tréninku. Díky stěhování a zařizování nového bydlení v červnu jsem nemohl běhat tak jak jsem si představoval a červenec nebyl o nic lepšídíky práci na chatě. No uvidíme, teď mám před sebou dovolenou, kterou budu trávit na naší chatě s rodinou. Je nedaleko Hranic na Moravě v lesích a tak se pokusím něco potrénovat. Jsou tam docela výživné kopečky tak uvidím jak to dopadne. Zas na druhou stranu je to dovolená, člověk by si ji měl užít, těším se na grilování a v hospůdce nedaleko Kunzova s názvem "Na tý louce zelený" mají výborné pivečko .

1 komentář: